Groepsaankoop Rare Waves (Grendel)

steffie268

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2014
Berichten
222
Naar aanleiding van het verschijnen van de Hydronium wilde ik met enkele vrienden een groepsaankoop organiseren...
Dat initiatief is naderhand goedgekeurd door Eric Archer zelve (cfr. de Rare Waves facebookpagina).
Behalve de Hydronium kunnen ook de Drone Commander, de MIDI Narrator etc. besteld worden.
Het is een beetje koffiedik kijken hoeveel de kosten van transport en douane precies gaan bedragen maar ik kan wel met 99,9% zekerheid meegeven dat de groepsaankoop goedkoper zal zijn dan zelf importeren of bestellen bij Schneiders...
Voor degenen die zelf niet DIY'en heb ik een deal gesloten met forumlid Lenistwo die ze wel wil monteren/solderen wat ook weer goedkoper zal zijn dan een pre-assembled exemplaar importeren...En hij levert prima werk, daar hoef je niet aan te twijfelen...
Bij interesse graag een privéberichtje...

grtz
 
Prijzen zijn intussen ook gekend...
Desktop DIY kit = 275 euro bij afhaling in Antwerpen of Tilburg
Eurorack DIY kit = 250 euro bij afhaling in Antwerpen of Tilburg...
 
Groepsaankoop blijkt uiteindelijk ongeveer 15% goedkoper uit te vallen dan individueel bestellen :)
Wel jammer dat er vanuit dit forum 0 reacties zijn gekomen - ik begrijp ook wel dat dit wellicht te wijten is aan het feit dat een mod mijn post naar dit verdomhoekje heeft verwezen, wat ik met andere groepsaankopen niet zie gebeuren (???) en dus is het logisch dat mensen dat een beetje raar vinden...
Ook niks communicatie over de reden waarom de post naar hier verplaatst is, wat ook weer boekdelen spreekt...
Wat heeft een groepsaankoop in godsnaam met "hulp vragen" te maken? Ik zou eerder zeggen dat ik hulp kom aanbieden in de vorm van 50 euro minder betalen dan je anders zou doen...
Eerste en laatste keer dus dat ik van dergelijke initiatieven melding zal maken in dit forum, ik beperk me voortaan wel tot andere kanalen...
En voor degene die er nog aan moest twijfelen: via dit forum hoef je niet meer te proberen nog in te tekenen, dat gaat vanaf nu enkel nog via andere kanalen...
(jeuj het is gelukt dit te typen zonder te schelden wat flink van mij)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top