X

Hellp ik ben kwijt

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Hellp ik ben kwijt

Een acces virus b Rack ?

iemand er nog 1 gevonden.

stuur hem effe terug aub , wel net zo eerlijk toch !

Greetz

Kubin
    Kubinz

Hoezo kwijt?

Heb je hem uitgeleend of zo? Waar ergens? Heb je een serial number zodat we hem niet via marktplaats kopen...

p.s. Dat is trouwens een hint aan iedereen. Schrijf je serialnumbers op, nu je de apparaten nog hebt.
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

altijd proberen toch

ik zoek gewoon een tweedehands acces virus b maar ja die zijn er volgens mij helemaal niet.

dus euuh hoe VET is dat ding .
      HEEEEEEEEEEL VET

en als je er eentje tegenkomt dan stuur maar door ik koop hem meteen .

ik heb alleen geen 3200 piek liggen op het moment.

toch bedankt voor je bezorgdheid , en kwijt hmmmm heb ik gewoon weer zitten dromen dat ik er al een had , oooooh damm
      Kubinz

Comment

NOG EEN TIP!

Originally posted by JohnnyBusca
        Hoezo kwijt?

Heb je hem uitgeleend of zo? Waar ergens? Heb je een serial number zodat we hem niet via marktplaats kopen...

p.s. Dat is trouwens een hint aan iedereen. Schrijf je serialnumbers op, nu je de apparaten nog hebt.
        en stuur een copy van die lijst naar je verzekering. Vraag daar meteen ff op je wel verzekerd bent. Meestal valt die NIET onder de inboedel verzekering, tenzij het appart in de polis vermeld staat!!!!!
        Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

Comment

Working...
        X