Uitgaansgelegenheid voor elektronische muziek gezocht in Den Haag

Fonograaf

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2014
Berichten
159
Hallo Luyden,

Ik krijg volgende week dinsdag t/m donderdag (24-07-2018 t/m 26-07-2018 ) bezoek van een vriend uit een exotisch oord. Hij houdt wel van elektronische muziek. Amsterdam kent hij al relatief goed. Dus het leek me leuk om uit te wijken naar Den Haag, de stad van Legowelt e.a.. Wie zou er wat leuks weten op 24-07 of 25-07? Ik ken Den Haag niet goed.

Bvd,

Filofoon
 
Last edited by a moderator:
De 24e t/m de 26e is van di t/m do. Helaas is Den Haag niet zo'n heel erg student gerichte stad dus is er in mijn ervaring niet veel te doen buiten het weekend om. Op de Grote Markt is het echter altijd druk en gezellig. Vaak ook gratis festivals dar enzo (zie http://www.gmdh.nl).

Qua elektronische muziek zou ik het al helemaal niet weten. Ik ben van de leeftijd dat ik op een terrasje met mijn vrienden en hun kids bier weghak (die kids nog niet dan hè). Vroegâh kon je qua muziek eigenlijk alleen naar de dance night in Het Paard. Maar toen gingen ze een aantal jaar dicht voor een megaverbouwing. Daarna is het daaro allemaal wat "professioneler" geworden. Je hebt daar naar mijn mening dus alleen wat te zoeken als er een band speelt. Zomaar naar binnen gaan na 24:00 om elektronische (dance) muziek te luisteren: tja misschien is dat nu nog steeds leuk daaro. Weet niet...

In het Paard Cafe is een klein podiumpje, misschien staat daar nog wat leuks zie: https://www.paard.nl/event .

Veel plezier gewenst komende dagen met je visite! Het wordt bloedverstikkend heet van 24 t/m 26; ik zou naar Scheveningen gaan als ik jou was :)
 
mocht je op zoek zijn naar het hart vd Westcoast-Sound (Legowelt, I-F, Bordello a Parigi, Integalactic FM) kan ik je de 'PIP' gelocaliseerd aan de Haagse Binckhorst van harte adviseren.
Beetje 'Blauwe aanslag anno 2018.

Enjoy
 
^ en anders is er nog het Magazijn in het centrum waar ze ook wel weten hoe het moet ;)
 
Hee bedankt voor alle tips mensen! Ja, het wordt bloedheet, we gaan zeker niet op pad zonder maatregelen zoals zonnebrand en liters water haha. Ik ga eens lekker bladeren door alle tips van jullie heen, top!
 
Back
Top