Zoek een paar handen en 'n hoofd om wat te komen knoeien in mijn cave

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.569
Locatie
Streek rond Herentals - België
Omgeving Herentals.
jij bent:

-geduldig
-open voor experiment met geluid en dus niet snel verveeld
-niet te veeleisend en resultaatgericht
-benieuwd naar lucky accidents met hardware

-technisch inzicht is n voordeel.
-kunt je regelmatig vrijmaken op weekdagen tijdens kantooruren = voordeel.
-op 'n gitaar kunnen spelen is ook een mogelijkheid

Muziekstijl: oude beats, newave, industrial, minimal, EBM, donkere trage electro

trefwoorden: Maschine, Ableton, hardware sequencers, patchbays en boel oude analoge drum en synths en VA's.
Lage instapdrempel. :beard:
Gewoon wat jammen kan ook prima met seq's

https://soundcloud.com/tired-ears/the-sound-of-confuture-1110-in
 
ale klinkske,dat is het plezanste dat er is,, er mee bezig zijn, ikke vandaag ook weeral 2x 2uur
en af en toe een lokale muziek maat binnenlaten om een showke te geven,,

ale,, anders hoop ik dat je iemand vind ??
 
Timing is vaak 't probleem als je alles werkt behalve elke week 5 dagen kantooruren.
Heb af en toe wel bezoeker maar lang niet genoeg.
 
Het is niet waar je naar op zoek bent, lekker bezig zijn in je cave, maar wellicht is Songtree iets voor je? https://songtr.ee/welcome.php

Dan kun je ook nog bezig zijn in je cave, en wellicht tegelijkertijd ook met mensen communiceren via internet. Maar ja, dat is bepaald niet hetzelfde als iemand over de vloer hebben met wie je een bakkie kan doen en lekker pielen tot er iets uit komt.
 
Ik ga dat eens proberen voor de lol. Dank
 
Klinkt wel leuk.

Ik wil zeker wel eens langskomen met wat Eurorack spul :)
 
Ik schrijf me ook in
Kan samen met mark reizen (?) ,misschien datum prikken via pb of email
 
Wel momenteel is dat 'regelmatig' terug koffiedik kijken op langere termijn want ik verhuis misschien in maart 2018 naar de kelder elders (zie ander topic) maar meanwhile kan 't nog hier. Eens dat 't in de kelder allemaal staat en helemaal werkt zijn we minstens half jaar verder...
Ik moet echter hier eerst nog even wat aan de slag met routing want dat blijkt steeds nodig als ik gasten heb en erger me er aan. Stuur me maar wat pb's met data, dan heb ik een beginpunt.
 
Back
Top