Electronische muziek maken samen met anderen

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Ben op zoek naar mensen, bij voorkeur in Noord-Nederland, om samen elektronische muziek mee te gaan maken.
Qua stijlen trance, electro, techno, ambient, ethno etc.
Invloeden zijn verder ondermeer; Underworld, Leftfield, Jaytech, Plaid etc.
Heb wel al muziek uitgebracht, maar wil me nog veel meer gaan verbeteren, bekwamen etc.
Het lijkt me erg leuk om te leren van elkaar en ook om elkaar te stimuleren etc.

Voor meer informatie, vragen etc kun je me een berichtje sturen
 
Laatst gewijzigd:
Wil er nog het volgende aan toevoegen.
Ben zelf nog niet zo heel ver met producing etc.
Zelf programmeer ik voornamelijk en qua theorie (noten, toonladders etc) en toetsenspel ben ik niet zo vergevorderd (wil ik gewoon eerlijk over zijn).
Daar valt nog veel aan te werken voor mij.
Maak al wel een tijd zelf muziek, maar het lijkt me toch leuker om ook met anderen muziek te maken.
In het verleden heb ik weleens in bands gespeeld (zang, gitaar etc) en toen merkte ik toch dat het leuk en leerzaam is om samen te spelen etc.
Bij voorkeur zoek ik mensen uit Noord-Nederland.
 
Ben zelf nog niet zo heel ver met producing etc.
Zelf programmeer ik voornamelijk en qua theorie (noten, toonladders etc) en toetsenspel ben ik niet zo vergevorderd (wil ik gewoon eerlijk over zijn).
Daar valt nog veel aan te werken voor mij.


Moet ergens concluderen dat ik enigszins auto-didact ben.
Vind dit opzicht niet zo heel erg, maar het is wel belangrijk dat ik meer ga leren.
Tevens zou samenwerking voor mij ook beter zijn.
 
Electro/techno/ambient klinkt mij allemaal wel tof in de oren, alleen zit ik een beetje met tijdgebrek :(
 
Voorlopig gaat het even lastig worden om samen muziek te gaan maken.
Moet voor mezelf eerst wat meer punten duidelijk gaan krijgen.
Vind muziek maken erg leuk, maar in mijn eentje vind ik het soms vrij lastig, ook om mezelf te corrigeren etc.
Voel me hierin soms wat alleen staan.
Niet om sneu over te komen, maar dit is wat ik bij mezelf soms constateer.
Heb er opzicht wel plezier in; alleen kan ik in mijn eentje wat ongeremd en soms slordig zijn.
Heb ook weleens in bands gespeeld, maar dan speelt het sociale aspect weer een grote(re) rol en daar heb ik ook weleens moeite mee (ook ivm ADD en ook ASS).
 
Bij nader inzien wil ik toch wel weer gaan samenwerken.
Ben op zoek naar een producer en/of toetsenist voor elektronische muziek (EDM).
Werk zelf met Ableton en zoek het bij voorkeur iemand uit Noord (of Oost)-Nederland.
Het lijkt mij leuk om ideeën etc uit te gaan wisselen en om te gaan samenwerken.
Invloeden zijn verder ondermeer; Underworld, Leftfield, Junkie XL, Jaytech, Aphex Twin, Carbon Based Lifeforms, Boards of Canada, Bicep, Disclosure etc.

Stuur gerust een bericht voor meer vragen, informatie etc.
 
Back
Top