Experimenteel elektronische luistermuziek gezocht voor 24/7 YouTube radiostationnetje

Fonograaf

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2014
Berichten
159
Experimenteel elektronische luistermuziek gezocht voor 24/7 YouTube radiostationnetje

Goedenavond Synthforummers,

Begin mei dit jaar ben ik begonnen met een 24/7 radio live stream om muziek uit het genre 'braindance' of langer gezegd 'experimenteel elektronische luistermuziek' te promoten en te luisteren. 24/7 stationnetjes doen het erg goed op YouTube dus ik dacht, ik maak er eentje voor de niche waarvan ik hou. De muziek die ik zoek zou idealiter losjes in dit genre vallen. Ik ben niet te streng. Daarnaast geef ik rauwe mixen en ongemasterde tracks graag doorgang. Het hoeft niet perfect. Afgelopen zomer bereikte de radio een piek van 70 luisteraars per dag, dat is nu teruggezakt naar 28 per dag ongeveer, nog steeds niet slecht dacht ik zo met minimale promotie tot nu toe en nog geen website.

Oh ja, ter afwisseling zoek ik ook momentopnamen, dwz, wat omgevingsopnames/field recordings, als je bijv. op de bus staat te wachten ergens of in 'n café zit, of door 'n park loopt etc.., van ong. 1 minuut.

De beeldkwaliteit is momenteel wat laag om haperingen in het geluid te voorkomen. Ik ga nog met de instellingen spelen zodat het wat scherper is, maar het gaat uiteindelijk om het geluid.

Je artiestennaam + naam van het nummer worden in de linkerbovenhoek geprojecteerd zodat luisteraars je na kunnen zoeken. Ik heb ook een downloadbaar bestandje bijgevoegd waar ik alle informatie van alle artiesten opschrijf; dus bijv. een linkje naar je homepage, soundcloud en/of bandcamp.

Linkje naar m'n kanaal waar je ook de live stream vindt:

https://www.youtube.com/channel/UCeaSx7XqEvjMG7k8zsyHyWg

Momenteel spelen er 198 tracks af voor ruim 12 uur muziek. Is veel, maar moet meer ! Ik hoor graag van jullie in deze thread of via

Pascal@WeSpin.co.

Groetjes,

Filofoon
 
Hey Filosoof,
Lijkt me leuk mee te doen! Als je wil kan wat van je keuze pakken uit mijn collectie (zie mn handtekening hieronder naar mn SoundCloud).

:)
 
Goedenmorgen Synthforummers,

Ik heb al 'n paar leuke reacties binnen ! Bedankt !

@ Arv, ik zet nu wat van je tracks op !

Groetjes,

Filofoon
 
Goedenavond Synthforummers,

Ik krijg veel berichtjes, erg tof !! Het duurt even erdoorheen te komen aangezien ik erg veel muziek moet luisteren dan. Maar ik kom er uiteindelijk aan toe.

groetjes,

Filofoon

@ Designer

Bedankt voor het luisteren, ja ik heb er wat drones op staan. Ik werk ook aan een live-show met 4x4 beats, enkelen daarvan heb ik opgenomen in mijn stream, das wat minder relaxed en meer op dansen gericht.
 
@Designer

Oh, ja, ik kan wel vast je track downloaden. Nu mee bezig. Over 10 minuutjes zal 'ie zeker binnen zijn. 09-09-2017, 21:00.
 
Gaaf, ben benieuwd Robi.
 
+6 uur muziek dankzij jullie allen, bedankt !
 
Hoi Fonograaf,

Ik maak muziek in allerlei verschillende genres. Van Ambient tot Dance, van Klassiek tot Rock (ballad)
Alles is instrumentaal.

Graag zou ik mee willen doen in je project en ik hoop dat je tijd kunt vinden om mijn muziek te beluisteren.
Veel staat hier:
https://soundcloud.com/xsyntax

Meer info over mij en alles wat ik doe en wie mijn inspireert staat op mijn Website.

http://xsyntax.nl/

Ik vraag misschien veel maar ik zou het leuk vinden als je er tijd voor hebt.
Als beloning doe ik dan graag iets voor je terug.

Met vriendelijke groeten,

Richard Aardenburg
XSyntax
 
@dreamer

Met beeld werkt het heel goed vind ik. Gaaf.

Maar ook zonder beeld zou ik 't wel af willen spelen. Rustig kabbelend trackje (woordkeuze gejat van iemand op 't forum :biertje:). Het is vreemd maar ook rustgevend, vind ik dan.
 
Oh jah aan allen ook: als jullie foto's hebben of gifjes, zelfgemaakt ivm kopieerrechtproblemen, zou ik die graag als beeldmateriaal gebruiken voor de stream met jullie goedvinden.
 
@Rick ik luister nu wat van je tracks !
 
@arv,

bedankt ! het aantal nummers en artiesten groeit lekker door zo.

@rick

Ik vond je track 'Stars of glass remix' eruit springen. Ik zou 'm graag afspelen.
 
@Fonograaf: Met alle plezier mag je ' Stars of Glass Remix' meenemen voor je channel
 
Back
Top