Boss DR-110

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.645
Locatie
Delft
boss-dr-110.jpg


ik heb er al een , maar ik zoek nog een verknaakte om te modificeren

dit is de allerlaatste analoge drumcomputer van Roland !
vette sounds, echt heel goed

(nu wil iedereen em)

maar alleen een uitgang. er is wel een sync ingang op te maken en individuele outputs en alles
dussss
 
Ik heb er nu ook eentje... Tenminste. Hij wordt opgestuurd als het goed is...

Ik ben benieuwd.
 
ewatte gister nog een ! waar ????
kopen
 
ja die is inderdaad naar johnny
 
Re: iets ouder...

Re: iets ouder...

[
Ik hoorde van Zoe dat een maat van hem er ook nog één had staan en hem misschien weg deed. [/B][/QUOTE]


klopt maar die gaat bij mij zelf in de collectie ik krijg er ook een alesis hr16 bij en ik wacht nog op antwoord op een LM1 en een 909 (die 909 was jou tip on acid)
 
klopt maar die gaat bij mij zelf in de collectie ik krijg er ook een alesis hr16 bij en ik wacht nog op antwoord op een LM1 en een 909 (die 909 was jou tip on acid)

Ik ben te goed voor deze wereld ;)

Is het die 909 met krakende knoppen van advalvalas.be?
 
ja dat klopt maar volgens mij is er meer mee wat ik heb begrepen maar voor mij geen probleem die potmeters ik heb nog een sloper staan
hij zou een foto voor me regelen dus ik wacht het maar af (en het duurd me ook te lang )
 
ahrg een 909 als sloper
ik doe al een moord voor alleen de sequencer
 
hahaha nee nee die vlieger gaat niet op eerst een 909 voor mij zelf maken dan onderdelen voor mijn zelf reseveren en dan de rest voor de liefhebbers
en euh het bord wat meteen onder de bovenplaat zit ligt in tweeën dus daar heb je al niets meer aan
 
en daar zit de sequencer niet op
 
dus niet slopen !
 
alles wat goed is word gebruikt tot de kleinste onderdelen je weet zelf wel hoe schaars sommige onderdelen zijn dus voorzichtig slopen
 
Tot 100 EURO...

En hij is binnen, dus ik heb er echt eentje. :) Nu nog syncen... :(
 
En wat vind je er van?

Ik vind het echt een stoer apparaatje.Lijkt heel erg op de 606, maar dan met claps i.p.v. toms. Ik heb alleen nooit een 1 op 1 vergelijk kunnen doen qua klank.
Volgens mij heb jij nog wel een paar 606's liggen ;)
 
Back
Top