Wie kan dit voor mijn dochter naspelen of vocal verwijderen ?

Hoop dat ze er iets mee kan.. maar het resultaat is hier beduidend minder dan bij de vorige opname.
Als er een CD opname zou zijn van een zangeres zou het resultaat sowieso beter zijn. Niet alleen door die MP3 artifx maar ook doordat er in een studio meer gedaan wordt qua stereobeeld.
Een Pianist on-stage is ook maar een Piano die dan toch weer centraal gepanned is.

De versie die ik gebruikt heb is overigens ook de enige op spotify.. anders had ik natuurlijk wel een zangeres versie gebruikt ;)

OK man, ik laat het je weten :)
 
Duh?? 'k vind ineens een hele mooie (veel interessantere) versie van Mathilde Santing... ga die nog ff proberen.. :dj:
 
'k Weet niet of ie heel veel beter uitpakt?? Maar 't is een alternatief zeg maar :)

http://we.tl/J0iEG9yAut

Zie trouwens dat ik nu de 2 instrumentale versies beiden in de link heb gezet.. dacht dat ik de bewerkte versie en het origineel (gezongen) had geupload.. mocht die nog nodig zijn.. laat maar weten...
 
Ze heeft vorig jaar (alle 24 speelbeurten) gespeeld in Hij gelooft in mij en Moeder ik wil bij de Revue en gaat in juni spelen bij de familie von Trapp (Sound of Music)
Kost ook allemaal geld en als je een boel daarvan meeneemt, kan je ver komen... (klassemaatschappij ?)
Dan is ze al behoorlijk ver! Maar dat levert toch ook wat op, neem ik aan?
 
Dan is ze al behoorlijk ver! Maar dat levert toch ook wat op, neem ik aan?

Ja, een onkostenvergoeding... en kan ze meerijden met de artiesten bus (v.a. A'dam) en pappa erachteraan met de tuutuut... maar dat doe ik zelf (en ook voor haar)

asjemenou.. ben ik 2 keer naartoe geweest.. :D ff denken.. Dan moet ze kleine Rachel of 'n vriendinnetje geweest zijn??

Ja de jonge Rachel inderdaad:) en dat Rotterdamse accent was het lastigste voor haar...
 
Ja, een onkostenvergoeding...
Jeetje, dus het moet allemaal voor de lol? Of is dat wettelijk zo geregeld? Zo kost het inderdaad flink wat benzine!
Al zou het vastgezet worden in zeg maar een spaarpotje voor later, dan zou dat toch veel eerlijker zijn.
 
Jeetje, dus het moet allemaal voor de lol? Of is dat wettelijk zo geregeld? Zo kost het inderdaad flink wat benzine!
Al zou het vastgezet worden in zeg maar een spaarpotje voor later, dan zou dat toch veel eerlijker zijn.

Dat ligt wel een beetje aan mezelf, ik hoef natuurlijk niet telkens mee, maar je weet hoe dat gaat...
Verder krijgt ze en beetje "aandacht" in dat wereldje en is voor haar erg leuk en mogelijk kansen natuurlijk.
Zelfs één interview in de lokale krant kost de producer één speelbeurt minder, dat is bij kinderen heel streng zo geregeld... en eigenlijk wel terecht als je sommige ouders ervaart.
Het is een harde wereld voor aanstormende kids die ook heel veel teleurstellingen moeten verwerken.

Ik weet niet waar het talent van je dochter inzit ? Spel, dans of zang ? anders weet ik nog wel een goeie "school-tip", stuur maar een PB tje.
 
Dank je, haar interesse ligt niet bij musicals... Vind het wel raar, ik weet toevallig dat dit gastje heel aardig heeft verdiend met 1 reclamespotje, en die was nog niet eens 12...
 
Ik heb nu een soortgelijk verzoek. Wij hebben het nummer "Afscheid van Holland" nodig, als instrumentale versie om overheen te zingen. Het origineel is van Willy Alberti. Ik heb het van youtube gehaald en geprobeerd te bewerken in Audacity. Helaas blijft er teveel stem in zitten. Doordat ik het ook nog twee tonen naar beneden moet transponeren is dat nogal storend.

Is er iemand met een goede tip of die misschien ook een poging wil doen? Hier zouden wij ontzettend mee geholpen zijn!

Grtz.
 
Mosterd na de maaltijd wellicht, maar ik behaal soms best goede resultaten met Splitter.ai - AI Audio Processing

Ik gebruik het wel andersom als waarvoor het in deze draad wordt gebruikt; ik pak juist de geïsoleerde vocal om daar een nieuw arrangement omheen te bouwen. Maar je verkrijgt met het proces dus een vocal spoor en een (of meer) begeleiding sporen dus het is wel relevant.

Ik zie dat ze sinds mijn laatste gebruik een aantal nieuwe opties hebben toegevoegd zoals Reverb Removal; nog nooit gebruikt maar klinkt interessant, ga ik binnenkort eens mee in de weer.
 
In virtual DJ zit ook die 'stems' fuctie. Die vocal remover is 100% effectief en audio blijft stereo in tegenstelling tot die eerdere truc.

 
Hola friends.
Ik ben al mijn hele
Leven bezig met
Zang.
Ik vind dat je zeker
goed les moet krijgen.
Ik kreeg nog les van de oude school.
Maar ook met lesgeven is er iets
Veranderd.
En kinderen luisteren naar elkaar of naar slechte voorbeelden.
En ouders die het ook niet weten vinden alles geweldig.
Groeten van andreos.
 
Back
Top