muzikanten gezocht.

wiener303

Terug van weggeweest
Lid sinds
17 juli 2001
Berichten
379
Locatie
Limburg
Ik zoek iemand om samen een of andere synthesizermuziek, dance, trance, techno, maakt mij niet uit, te gaan spelen.
Uit de omgeving van Sittard. Het lijkt wel of ik de enige ben die in deze omgeving met zo'n muziek bezig is.

Ik wil zeker iedere week repeteren en ook gaan optreden.

Wiener303
 
Kom in ieder geval eens een keer langs !

Kom in ieder geval eens een keer langs !

Hee Wiener, kom in ieder geval een keertje langs in Venlo. Zo ver is dat niet.. en zeker de moeite waard. Tony Black mag dan wel een duo zijn.. en dat ook zeker blijven, maar het is altijd leuk om eens wat gedachten uit te wisselen.. en wat herrie .. ehhh muziek te maken.:p
 
Perron55_

Perron55_

We hebben een keer op "Sonic Planet" gestaan in Perron55_. We wisten eigenlijk niet zo goed wat we moesten verwachten van die avond.. zeker niet toen er rond een uur of elf pas 20 man binnen waren.

We begonnen om 00:15 te spelen.. er waren toen ca. 150 man binnen.. en die gingen dus ALLEmaal uit hun dak. Iets na half twee waren we klaar.. onze langste live-set ooit.

Ondanks alle positieve reacties, zijn we niet van plan om écht vaak in Perron55_ op te treden (dan bedoel ik vaker dan een keer per 5-6 maanden). Wellicht parkfeesten 2002 ..
 
Hey Frank !!!

Hey Frank !!!

Hey Frank,

Je moet toch onderhand wel weten dat je niet alleen bent :) !!!

Maxdox (Sander) en ik wonen ook zeer dicht in de buurt. We zijn nu nog even hard op zoek naar oefenruimte (en daarbij zijn we gewoon echt structureel slecht, omdat we geluidjes pielen leuker vinden dan produktief te zijn :) ).

stuur me anders een mailtje : erwin.pol@libertel.nl

Ik wil zeker een vaste ruimte vinden (kraakpanden genoeg :) )

Greetz, Erwin ( Als ik me niet vergis ben je toch Frank DX7 van de MTS Telematica ???)
 
Hey Murphi.

Lang niet meer gezien, kicks dat ik jouw hier tref. Zoals je ziet ben ik nog steeds zo'n freak als op de MTS. Ik mail je wel FF.

Groeten Wiener.
 
Back
Top