ELECTROPLAY SOUND FX PHASOR

MarsMusica

Award Winning Composer
Lid sinds
1 mei 2007
Berichten
4.802

Attachments

  • o1.jpg
    o1.jpg
    27,4 KB · Bekeken: 173
Hey ik ben deze een paar weken geleden net misgelopen op marktplaats.

heb jij deze voor m'n neus weggekaapt;)


ik heb eigenlijk ook geen idee hoe je de parameters instelt.
ik zie wel dat er 6 parameters zijn die van 0-255 lopen.
Misschien moet je eerst een paramter kiezen (a tm f) en dan een instelling intikken?

is maar een wild guess hoor
 
nee, niet via marktplaats gekocht maar in een kringloopwinkel. dus ik was niet die lomperik die heb onder jouw neus vandaan graaide.

a t/m f zou wel logisch zijn inderdaad. 6 parameters..maar er is op geen enkele manier een opeenvolging van toetsen indrukken te vinden die iets wezenlijks doet.

misschien moet je eerst het synthesier-gedeelte activeren..maar dan nog: welke toetsen indrukken, enzovoort. ik heb al uren combis zitten proberen. en ook toevallig eenmalig het geluid kunnen veranderen. maar kon geen logica verder vinden...
 
aardige email-reactie gekregen en krijg binnenkort een digitale kopie van de manual.

schijnt zonder niet te doen te zijn. dit ding programeren...vandaar!
 
zal het copy van de manual hier plaatsen..en tevens een review-demo zodra 'yes I can' !
 
hey marsmusica
ik heb er ook een. maar snap niets van de synthfuncties heb jij de manual weten te bemachtigen? en zou jij de copy nog hier kunnen plaatsen? ik ben er benieuwd naar.
liefs
 
helaas,

speelgoedje is al lang geleden verkocht en ik kan de manual niet meer terugvinden op mijn computer

voor een simpel stuk speelgoed wel leuke klankmogelijkheden

ik kan me iets herinneren van meerdere LFOs
ik zal nog eens dieper in mijn Harde disk graven, misschien vind ik nog een manual
het was slechts een papiertje/bladzijde
 
Back
Top