Morris & Kest zoekt zanger(s) (Regio Gent)

Chrissn

Ingeburgerd
Lid sinds
27 januari 2011
Berichten
33
Wij: een dynamisch duo dat sinds kort werkt aan een wijde varieteit electro/house/dubstep projecten. We hebben al wat ervaring maar missen nog dat ene ingrediënt in onze tracks nl. vocals.

Zij: een enthousiaste zangeres met een mooi en liefst hoog bereik die bereid is om sesievocals op te nemen.

Hij:een zanger met die speciale kleuring in zijn stem die niet afsteekt van electro bass'ez, gitaren en synths.

Doel: Onze eigen/gezamelijke stijl vinden, onze projecten in-house afmixen, af en toe op treden en ev. een album uitbrengen.

We bieden: een warme, gezellige omgeving waar we verschillende ideeën uitproberen. vrijblijvend: afhankelijk van het enthousiasme en het project waarmee we bezig zijn kan je meewerken aan 1 of meerdere projecten.

Voel je je aangesproken? Stuur dan zeker es een mailtje nr

verkestchris@msn.com

Mvg,
 
Ik heb er interesse maar Gent is wat ver voor mij (woon in Gr.)... Een interessant project om mee te doen trouwens!

Veel succes met de zoektocht!
 
Ik heb er interesse maar Gent is wat ver voor mij (woon in Gr.)... Een interessant project om mee te doen trouwens!

Veel succes met de zoektocht!

Misschien behoort cyberjammen ook tot de opties?? Al is wat persoonlijk contact natuurlijk ook wel belangrijk.
 
Back
Top