Bass synthesizer

Je mag wel even komen spelen op mijn Matrix-6 die ik in de verkoop heb staan, polyfoon met pads, strings en natuurlijk ook waanzinnige bas en lead sounds.
Iets duurder dan de Karma maar wel analoog met een dikkere en overtuigende sound.

Zou ik kiezen voor een Matrix 1000, met het prijs verschil kan je dan weer een ipad halen waarmee je o.a. dan de 1000 kan editten :D
 
Citaat Boelie035 : Zou ik kiezen voor een Matrix 1000.
Daarom heb ik hem ook in de verkoop staan, heb er geen ruimte meer voor vandaar dat ik weer terug wil naar de 1000.
Maar, je kunt de matrix idd editten met een pc of ipad, weet alleen niet of je dan ook aan de matrix modulations kunt ''sleutelen''.
 
Geen modules.
 
Voor het geluid niks maar ik wil liever op de synth spelen dan op zijn kleine broer :D
Ik heb eeb stel modules maar die gebruik ik voor mijn wx11.
 
$$&$&%#% Karma al weg, op zoek naar een andere. :(
 
dx inderdaad dikke bassen en alles wat je nog meer wilt
 
dikke bassen haal je uit een dikke soundbron, maar zeker ook uit de manier waarop je ze in je mix ketst. Met de spullen die je hebt kun je al prima bassen neerzetten lijkt me. Ja het kan altijd dikker met een Voyager ofzo, maar heb je dat echt nodig?
 
Korg trident kan je vaak al kopen voor 600 euro en zit een vette bass in en pads en strings op een eigen stuk toetsen (split) naar keuze. klinkt zeer oubollig en rete warm helaas niet te tillen dus je hebt niet aan deze reactie.
 
Het gaat meer dan alleen een bassound, ook pads, piano's. En een goedspelend klavier.
 
ik hou het nogsteeds op een clavia nord rack 1,2 of 2x en als je liever toetsen erbij wilt dan een nord lead 1, 2 of 2x.


Ik ben er helemaal weg van. Hij heeft 4 parts waarin je eigenlijk 4 nord racks/leads hebt en ieder kan je dus een eigen geluid maken.

part A voor een bass, part B en C voor een lead en part D voor wat drums.
:doei::doei::doei:
 
Ik vind het prima dat fabrikanten andere pitch bend en modulation controllers ontwikkelen maar van clavIa vind ik dat kompleet uien (k@t). Daarbij ben ik geen filmpje tegengekomen die mij een totaal overzicht geeft van de nord lead, voornamelijk techno achtige dingen.

Gewoon 1 waanzinnig keyboard, wat cards en voor de rest nix, ja flight case voor de roland en de boss.
Kiss (keep it simple, stupid)
 
Inmiddels is mijn lijst van apparatuur aangevuld met de Korg Karma.8~ Ik moet eerst de handleidingen doornemen en als muzikant ben ik dat niet gewend, dus moet ik volhouden. Zitten geweldige sounds in. Ben heel blij.:mega:
 
Back
Top