Mackie D8B reparateur???

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
Ola,

Mijn Mackie d8b zei daarnet: "Brrrr brrrr brrrrrrrrrrrrr (met dalende toonhoogte)." En toen dacht ik: "Di's nie goeeee!"

Na een reboot kreeg ik nog steeds hetzelfde vage lage bromgeluid en een foutmelding dat ik OS 5.1 opnieuw moet authorizeren.

Natuurlijk heb ik hier geen code van bij de hand, dus ik heb een backup van de d8b harddisk (die ik toevallig laatst had gemaakt) via FTP over de bestaande software heen kunnen kopiëren. Met als resultaat dat hij wel opstart, maar een error geeft iets in de trand van: "you must at least have 32 Gigabytes free RAM to run OS5."

Hartstikke fijn allemaal, maar het mocht niet baten, helaas...

Nu ben ik dus met spoed op zoek naar iemand of een bedrijfje dat de Mackie D8B kan repareren. Ik heb ooit vernomen dat er een gerenomeerd Mackie reparatiecentrum in België zit, klopt dat?

Alvast bedankt voor de tips, antwoorden etc.!
 
klopt, Mackie service center zit daar
kunnen via email zo een pickup en retour via UPS regelen
let wel, dat alleen al zit op zo'n 77 euro, dan gaan er ook nog wel zo'n 2 uurtjes arbeidsloon inzitten
hou dus maar rekening met zo'n 350, a 350 euro excl. evt onderdelen die vervangen moeten worden, maar zit in de mackie gewoon een PC, geheugenbankje los/defect?
 
adres is:
Mackie Service Center Benelux/Service center ECHO
KORTE HEESDONKSTRAAT 23
WAASMUNSTER
9250 BE
 
Thnx Raphie!

Ik had het Mackie Service Center gisteren ook gevonden en ze gemaild.
Had vandaag gelijk een reactie; het probleem kwam hun bekend voor en ik kon de mixer komen brengen.
Nu woon ik in Roosendaal, dus de afstand valt mee.

Ook moest ik de mixer absoluut niet meer proberen te starten om verdere schade te voorkomen.
Nu heb ik zelf helaas al een avondje lopen prullen (via FTP bestanden overschreven etc.), dus ik hoop niet dat dat al teveel kwaad kan... :(

Even in afwachting van wat de geschatte kosten zijn zal ik morgen de mixer naar België brengen.
Als het zo'n 350 euro kost vind ik dat nog wel een meevaller...
 
Back
Top