Gezocht: Reparateur Moog The Rogue adapter

Nylz

Nieuwkomer
Lid sinds
8 juli 2009
Berichten
2
Hallo,

ik heb een prachtige Moog The Rogue in mijn homestudio staan, maar de adapter vertoont kuren: kabelbreukje/ stekkertje werkt niet helemaal lekker meer. Normaal gesproken geen probleem, maar deze Moog heeft zo'n onmogelijke stroomvoorziening met een klein, op jackplug lijkend stekkertje en een 24v, 500Ma... zo eentje die dus nergens op universele adapters zit.

Kent iemand een persoon die dit soort adapters maakt, nieuwe op voorraad heeft of deze onderdelen verkoopt? Desnoods neem ik zelf de soldeerbout te hand, al weet je nooit hoe dat af gaat lopen...

Dank alvast!
 
Kun je de adapter open schroeven ? Anders ken je de kabel in korten. Of is die bij de uit einde gebroken ? Dan moet je nieuw plugje fixen en die kabel aan de uit einde inkorten.

Plaats anders een wat foto,s van die adapter.
 
Inderdaad, wat inkorten is een optie, moet alleen op zoek naar zo'n plugje die niemand lijkt te hebben. Ik knal straks wel ff wat foto's online. Thanks!
 
Het plugje wat er nu aan zit kun je niet los schroeven. Die buiten mantel

Ben benieuwd wat voor plugje er aan zit
 
In Ede zit een electronica winkel (Eijlander Electronics) en die verkopen onwijs veel pluggen voor adapter. Misschien dat ze deze ook wel hebben (volgens mij is het een male mini-jack mono 2.5 of 3.5 mm). Maar ik weet niet of dit in de buurt voor jou is??

Je kan ook even kijken op www.onlinekabelshop.nl! Die verkopen ook allerlei pluggen voor adapters etc.
 
Back
Top