Dringend: winkel met ecler hak 380 op voorraad!

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Ja ik ben dringend op zoek naar deze mixer, geen enkele winkel lijkt hem op voorraad te hebben :(
Overal krijg ik te horen dat hij besteld moet worden bij de importeur, en ik krijg het idee dat zelfs de importeur hem niet op voorraad heeft. Er zijn wel winkels met de ecler hak 360 op voorraad maar ik wil echt de hak 380.

Toevallig iemand afgelopen dagen wezen shoppen en toch een winkel gezien die deze op voorraad heeft? Dan rijd ik er nu meteen heen.

PS, mods ik weet het, het is niet synth gerelateerd maar omdat er hier toch relatief veel mensen zitten die winkelen in dit soort winkels probeer ik mijn kans hier toch even.
 
Had hem gezien, er staat bij mits op voorraad bij de importeur en dat is hij volgens een aantal winkels niet dus word de levertijd 2 tot 3 weken :(

In elk geval toch bedankt :okdan:
 
Nou ik weet inmiddels meer, de importeur heeft hem ook niet op voorraad omdat de omloop in de benelux te laag is om hem op voorraad te houden helaas :(

Als ik zou bestellen zou hij misschien begin september bij de importeur kunnen zijn, speciaal voor mij besteld.

Dus mocht iemand een winkel weten dan graag :p
 
Bijde duitse winkels ook niet helaas, ben nu heel tijd aan het heen en weer bellen met musicstore.de ze zeggen hem sneller te kunnen leveren dus even afwachten wat daar uit komt, komt nog bij dat ik bij hun nog mooi 3 jaar garantie heb ook.

Vanuit amerika word echt een allerlaatste optie haha :p

Wat een gedoe zeg zo'n ding in handen krijgen. Verder op dit gebied ook weinig te vinden, kom je uit op rane welke ik minder vind of vestax wat in mijn ogen toch een beetje budget is, of een ecler nuo2.0 en dan een ethernal fader extra bij bestellen van 150 euro of ja de hak 360.
 
Ja ik kom er ook achter, heel vreemd want vanmorgen stond hij op geel niet in stock.

Ben meteen aan het mailen en bellen. vr bedankt :okdan:
 
bericht van thomann

Hi!

It might be a mistake in our system. We don't have any HAK 380 in stock.

Best regrads
Ratko Majkic
Musikhaus Thomann
DJ-Hotline


Heb nu bij musicstore besteld die laten hem met spoed naar keulen komen en kan ik hem donderdag ophalen.


Bedankt allemaal en ook de mods voor het laten staan van dit topic
 
Mijn oude heb ik onderhand al een 3de crossfader inzitten, hij is gewoon op en zat al een tijdje rond te kijken waar ze hem hadden dus vandaag wou ik er eens wat meer druk achter zetten.
 
daar lees ik inderdaad ook goede dingen over, maar de eternal die standaard in de hak 360 en 380 zit idem, denk dat de innofader meer op de markt is gekomen als een soort van clone van de eternal zodat je in andere mixers ook een fatsoenlijke crossfader kunt bekomen?

In elk geval past die ook in de ecler ja, mijn vorige was geen ecler hoor als je misschien dacht dat ik al 3 crossfaders a 150 euro erdoor heen had gejast :D

Wat gebruik jij voor een mixer dan?
 
hier voornamelijk spelen met industrial/schranz platen heb wel een klein kistje staan met juggle en scratch vinyl
 
Beste heer Sjaakhoofd,

Bedankt voor uw email. Mijn leverancier geeft inderdaad aan dit model niet op voorraad te hebben en ook niet in bestelling te hebben staan gezien de omloopsnelheid. Begin september verwacht de leverancier dit artikel in huis te hebben als u hem wilt bestellen. Als de leverancier dit product besteld, besteld hij hem speciaal voor u, dat wil zeggen dat dit product niet standaard in het assortiment (Voorraadhoudend) bij de leverancier zit.

Ik hoop u via deze weg voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan
Bax-shop.nl B.V.

;)

Was echt overal al achterna gegaan, musicstore is de enige die hem nog deze week in de winkel kan hebben, ze wouden hem zelfs eerst rechtsreeks van de importeur naar mij sturen ware het niet dat ik geen creditcard heb, dus nu word het donderdag een dagje keulen musicstore. Kan ik meteen is zien hoe groot die winkel is.
 
Back
Top