Ortega zoekt toetsenist / sampler / noise artiest

Cptortega

Nieuwkomer
Lid sinds
7 juli 2011
Berichten
2
Locatie
Groningen
Dit is mijn allereerste post in dit forum, dus als ik iets verkeerd doe bij deze dan alvast mijn oprechte excuses!

Doom/sludge band Ortega uit Groningen zoekt een toetsenist/sampler/noise artiest als extra lid voor live shows en eventueel sessie lid voor nieuwe opnames.

De stijl valt een beetje terug te vinden binnen Neurosis, Cult of Luna e.d.
Een beetje affiniteit binnen de doom/sludge/psychedelica is eigenlijk wel een must!

Om een indruk te krijgen staat ons debuut album nu in zijn geheel op bandcamp,(ook als gratis download)

http://ortegaband.bandcamp.com/

De nieuwe ep is zo goed als af, en wordt na de zomer uitgebracht.

Wij zoeken iemand die in ieder geval 1x per maand kan komen repeteren in Groningen.

Voor vragen, mail: ortegaonline AT gmail DOT com
 
"in de achtend van de 16e februari 1634 legte ortega zijn schip voor anker achter een koraal rif... dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten... het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem... 10 dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonduh, het scheepsjournaal nog in de arm geklemt... hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwaterwezens niet veel groter dan z'n duim... niemand geloofde'm maar weet je, ik denk dat het verhaal van capitein ortega... best's waar kan zijn"
 
Back
Top