Begeleiding van pianist gezocht!!!!!!

104748

Nieuwkomer
Lid sinds
4 juli 2011
Berichten
2
Hallo! Wie wil mij begeleiden bij een concours op 5 augstus!!??
Dringend op zoek!
Op het programma staat :
• G. Fauré: Morceau de Concours (uitgave: Bourne Co./New York)
• Ph. Gaubert: Madrigal (uitgave: Enoch & Cie/Paris)
• W.A. Mozart: Andante KV 315 (uitgave: Rudall Carte & Co., Ltd. [/FONT]London).
Carmen van Francois Borne.
 
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Dubbele post verwijderd en font-rommel verwijderd.


Overigens hoop ik dat je ook op andere fora zoekt want de forumleden die dat op concours-niveau kunnen spelen zijn denk ik op één hand te tellen...
 
Van mij mag het hele topic wel weg toch? Het is hier geen piano forum, of ben ik nu fout na de oorlog?
 
't Is jammer dat ik dan op vakantie ben, want het had mij eerlijk gezegd wel leuk geleken om te doen. Die stukken kan ik volgens mij ook wel spelen.

Misschien niet helemaal synth gerelateerd, maar ik snap de TS wel dat hij hier zo'n oproepje plaatst. Het ziet hier toch vol met toetsenisten en er zijn er vast wel bij die naast synths ook goed met de piano overweg kunnen.
 
idem hier ga de 2de op vakantie. had het echter wel is leuk gevonden om is een keer ergens klassiek piano te spelen ipv heavy metal gitaar herrie met bandjes. Maar helaas.

Verder toch niet zo slecht om hier een oproep te plaatsen? volgens mij zijn er naast geilopknopjeskickassmoogfilter303isthebestmensen ook best aardig wat mensen die daatwerkelijk ook echt piano kunnen spelen!
 
...volgens mij zijn er naast geilopknopjeskickassmoogfilter303isthebestmensen ook best aardig wat mensen die daatwerkelijk ook echt piano kunnen spelen!
LOL inderdaad!! ;-)

Hier nog een keer idem... Ik zou de stukken wel kunnen spelen en het zou me leuk lijken, maar ik ben ook niet bechikbaar vanwege vakantie..
 
Back
Top