Wie heeft MINIMOOG nummer 12537 ???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
het nummer komt me zo bekend voor..... zou best kunnen dat ie hier in nederland is verkocht.

ik heb hier de originele garantiekaart. als iemand toevallig 12537 heeft, kan ie de kaart erbij krijgen.
 
ik bedenk me net, als de eigenaar van de synth et leuk vindt dat ik het setje compleet krijg, mag hij natuurlijk ook mij de minimoog bij mijn garantiekaart geven.
ik ben ook nog een beetje autistisch, dus...
 
je mag de kaart hebben, als je wilt. ik kan ook nog proberen van de 5 een 4 te maken (weet neit precies hoe het er in geschreven staat. als je het leuk vindt, even pb-en met je adres. en als het je geen moer kan schelen, geloof ik het ook ;)
 
zelf zou ik dat leuk vinden, voor er bij, voor de compleetheid, net als een manual en een patchbook en dat soort dingen. los van de geluidskwaliteit, is een vintage item toch ook wel een verzamelobject voor mij.
kan me ook voorstellen dat anderen er heel anders over denken.

maar het ging dus niet om de garantie. wijsneus.
 
De doos is soms ook van toegevoegde waarde. Ik zoek nog de originele verpakking van de 909.

Zoiets dus:

images
 
De doos is soms ook van toegevoegde waarde. Ik zoek nog de originele verpakking van de 909.

Zoiets dus:

images

is inderdaad ook leuk erbij, hoewel die vaak weer ergens achter een schot op zolder terechtkomt of zo.
 
is inderdaad ook leuk erbij, hoewel die vaak weer ergens achter een schot op zolder terechtkomt of zo.

Als het op garantie aankwam werd er vroeger soms moeilijk gedaan door winkels als de originele doos er niet was om het apparaat naar de serviceafdeling te sturen.. denk ook dat het daar een beetje vandaan komt misschien??
Toch heeft het ook wel wat ludieks... het garantie certificaat van een 30 jaar oud apparaat.
 
Als het op garantie aankwam werd er vroeger soms moeilijk gedaan door winkels als de originele doos er niet was om het apparaat naar de serviceafdeling te sturen.. denk ook dat het daar een beetje vandaan komt misschien??
Toch heeft het ook wel wat ludieks... het garantie certificaat van een 30 jaar oud apparaat.

Ik had hier in mijn studio -ik ben het nu kwijt, geen idee waar dat naartoe gedwarreld is- een bordje met daarop:

"Dé troef van [whatever merkje]: garantie tot eind 1985!"
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top