Mezzoforte in hengelo?

Zou ik ook wel willen weten. Op hun eigen website staat 24 september 2011 Hengelo TBA. TBA?! To Be Announced?

Afwachten dus...
 
Zeker in Metropool, daar woon ik 500 mtr. vandaan.
A.s. zaterdag ga ik daar na Kim Wilde, in de jaren 80 was ze voor mij onbereikbaar, kijken of ik nu een kans bij haar maak :{
 
Zeker in Metropool, daar woon ik 500 mtr. vandaan.
A.s. zaterdag ga ik daar na Kim Wilde, in de jaren 80 was ze voor mij onbereikbaar, kijken of ik nu een kans bij haar maak :{

haha, 1 keer raden.... Retropop? Ben ik vorig jaar wel geweest in Emmen, alleen dit keer niet meer omdat er veelal musici komen die mij niet zo aan staan (kim wilde wel, maar ELO bijv niet)

Ik zoek nog steeds waar ik kaarten kan kopen voor MF in hengelo

 
Tja Kim Wilde was een groot suc6, had haar broer Ricky als enige originele band member bij zich.
De rest v/d band waren broekies.
Jammer dat hij niet de originele (MiniMoog/Jupier 8/synclavier) synths bij zich had, maar alles uit een (hoe kan het ook anders) fantom X8 haalde die (soms) werd bespeeld vanaf een AX-7 keytar.
Soms word hier wel eens beweerd dat die fantom zo goed klinkt, maar ik kon toch echt horen dat hij anders klonk (lang niet zo overtuigend) dan een JP-8.
Hij is trouwens wel multi muzikaal die Ricky, speelt (bijna) elk instrument.
 
net een kaartje besteld. Wie gaat er nog meer mee? Doen we een Synthforum fanmeet....
 
Ik kom uit de omgeving van Utrecht, dus wie mee wil rijden is welkom.
 
Ik heb Nord nooit zo mooi gevonden in vergelijking met de Moog, zeker voor monofone sounds, maar het stoorde mij verder niet.
 
Back
Top