suzuki sx-500 voeding (siel expander)

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
hallowa,

ben de laatste tijd weer hard aan het prutsen kwam erachter dat ik nog een suzuki sx-500 had staan maar zonder voeding (:() is er hier mischien iemand die mij aan zoon voeding kan helpen tis volgens mij de zelfde als op de siel expander zit

remco
 
En dezelfde als bij de meeste Siel keyboards.

"Voeding" is een beetje een groot woord hier, want het is gewoon een 2x18V trafo (36V met middenaftakking).
 
En dezelfde als bij de meeste Siel keyboards.

"Voeding" is een beetje een groot woord hier, want het is gewoon een 2x18V trafo (36V met middenaftakking).

:okdan:
of van het gemiddelde andere siel keyboard dus
 
Waar vind ik een nieuwe voeding voor mijn Suzuki SX 500???

Ik heb de voeding van m'n suzuki sx-500 kapot. De temperatuurzekering (max 130 graden) is doorgefikt. Ik heb deze nu overgeslagen (rechtstreekse verbinding gemaakt), maar nog steeds geen output! Dus ik denk dat de trafo ook stuk is. Op Sander's Siel pagina staat:

"The power supply is a AC/AC adapter which converts the mains voltage to 16 V AC @ 500 mA.
The supply simply consists of a transformer and a 5 pin DIN plug, mounted on a little PCB.
An electronics shop will sell both the transformer and the DIN plug"

Helaas heb ik nog geen electronics shop gevonden die 16 V AC trafo's/ adapters verkoopt!

Dus mijn vraag aan Mede-Siel gebruikers en CptCRxCK en Etaoin in het bijzonder:

- Waar hebben jullie een 16 V AC trafo gevonden?
- Kan je daadwerkelijk ook een 18 V AC gebruiken??
 
Ik heb nooit een nieuwe hoeven kopen. Ik had de dubbele (voor keyboard+expander):

siel_ps.jpg
 
Hmmm... Misschien is het geen slecht idee om even te testen of m'n expander uberhaupt nog werkt met een echte Siel-voeding. Jammer dat je niet in Enschede woont :)
 
Back
Top