muziek in reclame: een stotteraar..

dr00p

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2002
Berichten
130
Locatie
Rotterdam
nou eigenlijk niet echt maar ik weet zeker dat t wel de reden was dat je nouw eventjes ging kijken (wat tan met je stotteraar?! :)).. ik wil eigenlijk weten van wie dat liedje is van die stotterreclame (antistotter dan :)).. je weet wel met die afro die ze afrozoontje laat autorijden op de maat van t liedje en dat de reclamestem verteld dat je nergens te vroeg bij ken zijn behalve bij stotteren of zoiets.. en dat ventje wat met ze ouders een spelletje aan t spelen is en niet uit ze woorden kom zeg maar (te laat!).. die bedoel ik.. t liedje zelf gaat iets van:
tralalala time
trlalala fine
tralalala ine
traalalala is mine is mine..
nou.. veel duidelijker ken ik tog niet zijn :D.. vin t liedje wel relext klinken dus..
en als we dan tog bezig zijn :).. noem nog eens een paar namen op van mensen die relexte klanken produceren.. van het soort lekker smokey op de bank.. weet ik veel.. noem t maar.. :D.. in ieder geval bedankt alvast =]!
ohoi! :)
dr00p
 
Adverteerder: Nederlandse Federatie Stotteren
Product: Stotteren - Nederlandse Federatie Stotteren
Titel commercial: Te Vroeg
Reclamebureau: BBCW
Eerste uitzending: 17 juli 2002
Band/Artiest: Kemal Ultanur en Azaiez Mami
Titel: Te Vroeg
Album/CD: Nummer is niet op CD verschenen
 
haha, dat vnd ik ook wel een grappig stukje.. bouwwouwchikkechikkebouw.. ofziets.. :P
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
daar maken ze zelf reclame voor op tv en de radio....muziek in de reclame
lol meen je dat nouw :).. dacht dat ik ze nouw wel een beetje kon die reclame's :P.. maar tis wel erg handig.. nog een keer bedankt dus! :D..
 
Anders 'google' je even op "tralalala time" en "tralalala fine" ;)
 
Back
Top