Schema TLaudio 5021 MK2 dual comp

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
10 september 2003
Berichten
8.088
Wie o wie kan mij aan de schemas van deze unit helpen...een kanaal is funky aan het doen op een iets minder leuke manier en dat moet worden gefikst....Hellluppp
 
Ik heb hier een schema van de MK1 liggen. Wellicht is die grotendeels hetzelfde. Zal hem effe inscannen, en naar je toe proberen te sturen.
 
Ik krijg dus waarschijnlijk de MK1 schemas, ben ik heel blij mee...maarruuhh heeft iemand nog de MK2 schemas liggen???
 
ow, nouja :D voor mij leek het op een schema. Ik denk dat je anders gewoon ff tlaudio zelf moet benaderen, die keren dat ik contact met ze heb gehad waren ze allemaal behulpzaam.


En het is ook altijd leuk om van iemand even een bedankje te horen nadat ze een klein beetje moeite gedaan hebben voor je. ;)
Misschien een hint voor de volgende keer.
 
Origineel geplaatst door HardwareSucks
ow, nouja :D voor mij leek het op een schema. Ik denk dat je anders gewoon ff tlaudio zelf moet benaderen, die keren dat ik contact met ze heb gehad waren ze allemaal behulpzaam.


En het is ook altijd leuk om van iemand even een bedankje te horen nadat ze een klein beetje moeite gedaan hebben voor je. ;)
Misschien een hint voor de volgende keer.

o sorry had ik niet bij stil gestaan..Ik had je toch bijvoorbaat bedankt??..in ieder geval...tanx voor de moeite..
 
Origineel geplaatst door HardwareSucks
graag gedaan :D

:mega:

Maarruuhh...zit nog steeds zonder schema...iemand mischien een plekske waar deze kunnen worden gedownload??
 
Back
Top