Mc909 & Rs7000 massaal gedumpt?

goeiedag zech

goeiedag zech

dag mensen ik zal mij even voorstellen...... (niet hier)............
ik ben dus een van die mensen die zijn yamaha overweegd om te verkopen:P
het is zo ik heb sinds kort een Elektron Machinedrum
die heb ik gekocht omdat ik de drum geluiden van de Yamaha RS7000 een beetje matig vind
nu ben ik dus lekker 2 maandjes bezig met die MachineDRum bezig en echt hoe dat ding klingt :{ =( echt vet
hij is onwijs handig kwa gebruik het geluid is DIK en hij is lekker klein
ik heb problemen met sysex en weet dus niet hoe ik sysex files kan vinden op mn yamaha dus mn drummachine weet leeg kan maken
ook vind ik nu na dat ik de machinedrum heb gekocht weer tesoft vergeleken met de elektron
ik reis ook veel met mn spullen dus kan ik nu eigelijk wel graag een klein monomachinetje van de zelfde makker
want de yamaha is een bakbeest

het beste :koffie:
 
goeiedag zech

dag mensen ik zal mij even voorstellen...... (niet hier)............
ik ben dus een van die mensen die zijn yamaha overweegd om te verkopen
het is zo ik heb sinds kort een Elektron Machinedrum
die heb ik gekocht omdat ik de drum geluiden van de Yamaha RS7000 een beetje matig vind
nu ben ik dus lekker 2 maandjes bezig met die MachineDRum bezig en echt hoe dat ding klingt echt vet
hij is onwijs handig kwa gebruik het geluid is DIK en hij is lekker klein
ik heb problemen met sysex en weet dus niet hoe ik sysex files kan vinden op mn yamaha dus mn drummachine weet leeg kan maken
ook vind ik nu na dat ik de machinedrum heb gekocht weer tesoft vergeleken met de elektron
ik reis ook veel met mn spullen dus kan ik nu eigelijk wel graag een klein monomachinetje van de zelfde makker
want de yamaha is een bakbeest

het beste
 
Origineel geplaatst door JEFReak
ook vind ik nu na dat ik de machinedrum heb gekocht weer tesoft vergeleken met de elektron



je vind de machinedrum te soft vergeleken met de elektron......


daar hebben ze wat op gevonden, er is nu ook een elektron machinedrum..........zucht

:dubbel:
 
Origineel geplaatst door Alexandre Redwood
je vind de machinedrum te soft vergeleken met de elektron......


daar hebben ze wat op gevonden, er is nu ook een elektron machinedrum..........zucht

:dubbel:

Ik denk dat hij bedoelde dat hij de Rs7000 na aankoop van de machinedrum te soft vond.
Tja....is zo soft als je hem laat zijn denk ik.

Zeker in combinatie met de sampler kom je heel ver met de Rs7000. Machinedrum gebruikt deels synthese om aan zijn geluiden te komen en dat hoor je gewoon!
 
Sjah.. sample die machinedrum dan met je RS7000 zou ik dan zeggen....
 
Origineel geplaatst door Furious5
Sjah.. sample die machinedrum dan met je RS7000 zou ik dan zeggen....

Tja machinedrum heeft kwa sequencing wel wat unieke zaken maar toch. Er is op internet wel een gesampelde machindrum kit beschikbaar.

M-audio heeft ook een samplecd met alleen maar machinedrum geluiden.

Is dus zeker mogelijk.
 
Back
Top