adat?? wat heb ik er aan...

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.101
Locatie
Hellevoetsluis
Luitjes, ik heb nu best lang m'n Motu 2408 mkII en daar zitten 3 van die adat-krengen achterop.

Nu ben ik verschrikkelijke leek op gebied van ADAT en ik wil nu echt eens de moeite nemen om uit te vinden wat die 3 poorten mij nu kunnen verschaffen :L

Echter is heel m'n setup in jack-vorm dus ik moet schijnbaar iets erop aansluiten zodat er toch jacks in kunnen.. zoniet dan heb ik er dus eigenlijk geen fluit aan toch? Als dit lukt heb ik aardig wat inputjes erbij dacht ik zo

hartelijk dank alvast :biertje:
 
Voor nog geen 250€ kan je met de Behringer ADA8000 8 analoge I/O toevoegen via ADAT toevoegen.
ADA8000_front.jpg
 
Nadeel is dat de outputs van die ADA8000 alleen XLR zijn. (de achterkant dus)
Maar als je toch een patchbay met jacks hebt werkt een XLR to jack multikabel ook wel.
Maar voor 50€ kan die er ook nog wel bij.
 
Ik heb wel eens horrorverhalen over die dingen gehoord (nouja, de AI3 van Alesis dan). Kan ik dan beter die ADAT-plug in m'n 01v inruilen voor een analoge 8-input-plug? Zoals 't er nu uitziet kan dit wel eens het eerste Behringer-apparaat in m'n studio worden ;).
 
Okdan :okdan: bedankt, dat is precies wat ik zocht.. (nouja, bijna op die XLR's na ;) je ken niet alles hebben)

van de site: The integrated A/D and D/A converters ensure optimal signal conversion without any distortion or signal deterioration. < moet je dat laatste woord eens uitspreken :dubbel:
 
Back
Top