Grote keyboardstandaard

Ik heb ergens een keer gelezen dat deze stand volledig in elkaar gestort was met alle zynth. brokken van dien, het lijkt mij geen goede keuze, hij schijnt nogal brak in elkaar te steken.
 
Ergonomisch in de zin dat ik vanuit een positie bij zoveel mogelijk keyboards kan (ik heb er 12). Zijn er nog steviger alternatieven?

Grtz,
Jeroen
 
zoek iemand die kan lassen en maak er zelf 1

ik heb een keyboard stand voor 2 keyboards gemaakt uit 50x50mm kokerprofiel...
echt, kan je met 3 man op hangen en ding zakt nog niet in elkaar
 
Origineel geplaatst door Jeroen
Ergonomisch in de zin dat ik vanuit een positie bij zoveel mogelijk keyboards kan (ik heb er 12). Zijn er nog steviger alternatieven?

Grtz,
Jeroen

betekend wel dat je houding niet ergonomisch is:) het bovenste keyboard wil ik dus niet editten omdat ik dan telkens een trapje moet meezeulen wil ik het display goed lezen en de onderste is te laag dus is niet prettig voo rme rug...
 
Eens, maar sinds ik verhuisd ben heb ik een kamer van 20m2 waar al mijn synths langs de muren staan en ik loop me een ongeluk, zodaning zelfs dat het in de weg staat van de creativiteit...

Grtz,
Jeroen
 
Konig & Meyer is een erg goed en mijn favoriete merk voor wat betreft keyboard stands enzo. Echt robuuste deutsche kwalitait. Zij hebben misschien wel iets passends. Kijk ff op www.k-m.de. Ik heb nu zelf ff geen tijd om te kijken want k heb t best wel druk hier.

Mzzl
 
Origineel geplaatst door Laurens O
Konig & Meyer is een erg goed en mijn favoriete merk voor wat betreft keyboard stands enzo. Echt robuuste deutsche kwalitait. Zij hebben misschien wel iets passends. Kijk ff op www.k-m.de. Ik heb nu zelf ff geen tijd om te kijken want k heb t best wel druk hier.

Mzzl

Er staan mooie stands, maar geen 4 synth in eens. Maximaal 2 per stand op www.k-m.de.. Wel mooi spul trouwens!
 
waarom niet

waarom niet

een dubbele standaard op de grond en dan van Quiklock zo'n wandrek?
Er zijn trouwens ook grote wandrekken van Quiklock waar wel 4 synths aan kunnen.
Je ziet ze wel eens in synthzaken maar je kunt ze gewoon bestellen, heb er ook eentje:mega:
 
Ik wil liever niets aan de muur monteren, omdat je dan veel moeilijker je studio kunt herinrichten, maarreh... heb je een linkje met pics?

Grtz,
Jeroen
 
Google, was da? ;)

Maarreh, je kan geen spullen van ze bij online-retailers bestellen voorzover ik weet.

Grtz,
Jeroen
 
Ik zie dat bij die Display-Stands van Quiklok ook deze staat:

sku_QL_690_F4.jpg


Model:
QL-690-F4
Detail For:
Slant-Back Column Display Stand with 4 Fixed-Angled Tiers
Specifications:
Height 53" - 134.6 cm
Set-up depth 23.6" - 60 cm
Base width 19.6" - 50 cm
Weight capacity Refer to weight capacity of options - not to exceed total weight of 150 lb - 67.9 kg
Weight 31 lb - 14 kg
Options: QL-634, QL-635, QL-636, QL-636S, QL-637, QL-638, QL-639, QL-648, QL-649, QL-650, WS-553
M.S.R.P. (U.S.): $199.95

Maar misschien dat dat het gewicht dat hij kan dragen wat weinig is?
 
Deze ken ik, nadeel is (itt tot andere modellen van QL) dat je je benen niet goed kwijt kan door die middenpoot.

Grtz,
Jeroen
 
Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik zie dat bij die Display-Stands van Quiklok ook deze staat:

sku_QL_690_F4.jpg




Maar misschien dat dat het gewicht dat hij kan dragen wat weinig is?

ik vind het een eng ding.. mijn inziens kan je hooguit een MicroKORG kwijt bovenin.. qua gewicht...
 
leg misschien al je key's op de grond,en ga er gewoon voor zitten zoals jean-claude vandamme in spreidstand.:)
of met touwtjes aan het plafond?
nee,ik denk ook dat je best zelf een tekenigetje maakt,en wat profielen samenlassen en spuiten.
dan wat rubber op de delicate plaatsen en klaar is kees.
dat zal je vast een aardige duit schelen...
 
Ik heb deze, Quicklok QL-699, daar kunnen er 3 op, er kan geloof ik een vierde bij, maar dat lijkt me persoonlijk toch wel erg krap worden. Ok, je kunt er natuurlijk niet zo op te keer gaan als op een concertpiano, maar ook het keyboard wat bovenin hangt vind ik stevig zitten hoor, kan best wel wat hebben.
sku_QL_699.jpg
 
Back
Top