Synths in jaspers stands belichten

Synergist

Ouwe rot
Lid sinds
30 Maart 2014
Berichten
567
Locatie
Noord-Holland
Ik heb twee 3 tier Jaspers stands met synth en zoek naar een beetje elegante manier om de synths die in de schaduw van een andere synth zitten te belichten zodat ik kan zien wat ik doe.

Op bol heb ik bijvoorbeeld led strips an 30 cm gevonden, maar ik wilde toch even vragen naar andere oplossingen voordat ik led strips on m'n synths ga plakken (iets wat ik liever niet doe).

Hoe lossen jullie dit op? Word t n beetje zat om bij te schijnen met m'n telefoon :P
 
Gewoon ledstrip aan de onderkant van de buizen vastmaken?

​​​​​​
 
I heb deze dus dat gaat niet echt lekker.

jaspers_ksv_3b_6_step_adjustment.jpg?itok=lCBoMHij.jpg
 
Ik zou de ledstrips onder een plankje monteren en die onder je synths leggen.
 
Ik gebruikte op stands altijd plankjes. Waarbij ik onderaan links en rechts 2 latjes monteerde om ervoor te zorgen dat de plank niet van de steunen kon glijden.
Een Synth is, volgens mij, beter gesteund op al zijn voorziene voetjes. Dus onder zo'n plankje ledstrip, heel makkelijk toch. Eventueel met zo'n alu frame voor
ledstrips, daar zit dan een mooie melkkleurige afdekking bij waardoor het licht mooi verstrooid wordt.

Ik heb er nog een hoop liggen (alu strips met leds in ) dus kan wel eens een foto nemen als je wilt.
 
Bij action hebben ze vaak goedkope ledstrips, maar ook vaak losse led lampjes met afstandbediening, de lampjes hebben ook een plakstrip dus kan je ze zo onder op de synth erboven plakken.
 
opletten met die strips, geven (naar mijn mening) te fel licht. Bovendien lelijk qua kleur.
ikea verkoopt zoiets, heb 't ooit gekocht, ligt voor eeuwig in de kast wegens te fel en lelijk.
Je kan met kleurenfilters vast aan de slag - je weet wel, die oude kleuren die ze gebruikte voor par lampen / spots
 
Een beetje ledstrip kan je tegenwoordig wel dimmen toch? Als je het niet erg vind er wat meer voor te betalen kan je naar de Philips hue strips kijken. Dan kan je in een app in een keer alles te gelijk aanpassen (zowel kleur als intensiteit)
 
Back
Top