lange patch (multi) kabels

wat lief dat iedereen meegaat in jouw probleemoplossing en het technisch uitpluist. mijn eerste idee zou zijn: kan je het echt niet wat dichter bij elkaar opstellen? dat maakt het gecombineerd werken ook meteen een stuk leuker en praktischer. dan kan je ook eens aan een knop van je modular draaien terwijl je die met de synthesizer aanstuurt, of andersom. het intuïtieve gaat er toch een beetje af, als je eerst een wandeling moet maken om eens iets te proberen...

De kamer is slechts 2,5 bij 2, 5, een ideale opstelling is er helaas niet. Als het enigzins kon had ik eea naast elkaar geplaatst, maar dat lukt simpel weg niet, dus vandaar, de wandelafstand valt dus wel mee
 
maar zag ik niet ergens 5 tot 10 meter genoemd staan?? dan kan je dus met een kabel in 1 hoek beginnen en langs de muur de hele kamer rond om in dezelfde hoek weer in te prikken?!
het was trouwens maar een suggestie hoor, ik begrijp het helemaal.
 
Cv gate naar midi converter - 12 meter midi kabel Naar - midi naar cv gate converter . Nooit geprobeerd ..
 
5 meter
Voor de gate/ clock , zou het niet moeten uitmaken. Gewone cv stuursignalen ook niet
audio ruisen zou iets meer kunnen of iets oppikken
de cv voor de osc pitch begint al snel niet mee betrouwbaar te worden
dat doe ik via midi- cv omzetters, in ieder kant 1 .
heb wel ook omgekeerd cv- midi , maar nog niet werkend geprobeerd.
 
maar zag ik niet ergens 5 tot 10 meter genoemd staan?? dan kan je dus met een kabel in 1 hoek beginnen en langs de muur de hele kamer rond om in dezelfde hoek weer in te prikken?!
het was trouwens maar een suggestie hoor, ik begrijp het helemaal.

Het draadje moet misschien ook nog naar beneden en omhoog :) hahaha. Ik begrijp het wel als iemand geen draden rechtstreeks door de kamer wilt en dan spiderman taktieken moet gaan toepassen om er doorheen te kunnen. Netjes staat het natuurlijk ook niet over de grond heen.
(Ik dacht ook eigenlijk eerst dat z'n kamer zo groot zou zijn)
 
Toch eens opschieten met m'n "midi-over-wifi-naar/van-cv" projectje.
Dat is precies voor dit soort situaties bedoelt (nog geen idee hoe ernstig de latencies zijn hoor, is nog pre-alpha ontwerp :P)

Lekker de Wifi hieruit weglaten. MIDI moet zelf ook wel met 100m gaan,
Ook geschikt voor grote afstanden is CAT5 kabel. Goedkoop ook in grote lengtes.
 
Al zijn er altijd manieren om dingen dichter en ergonomischer te zetten, als je echt wireless wilt bestaan er wel zaken
https://instrumentsofthings.com
2.4SINK-1024x682.jpg


https://pushermanproductions.com/pr...based-eurorack-breakout-module-pcb-fr4-panel/

 
Back
Top