X

Arturia AudioFuse 8Pre

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Arturia AudioFuse 8Pre

Ik overweeg om de Arturia AudioFuse 8Pre audio interface te kopen. Deze heeft 2 keer adat in en 2 keer adat out optische aansluitingen. Kan ik deze allemaal gebruiken om de interface uit te breiden? Dus 16 extra in- en outputs (2 x ?
    Bij de specificaties staat 16 inputs, 20 outputs channels en 8 digital ADAT inputs/outputs up to 96kHz. Wat lijkt te bedoelen op 8 max extra in-/outputs. Waar zijn dan de extra adat aansluitingen voor?
    https://www.arturia.com/audiofuse-8pre/overview

facebook ytsek

Voor 96khz

Comment

Originally posted by Toon View Post
      Voor 96khz
      Kan je dat toelichten? Op 44.1khz kan ik alle adat poorten gebruiken?

facebook ytsek

Comment

Het lijkt erop dat je ADAT alleen double speed kunt gebruiken, dus de twee poorten geven je in totaal 8 kanalen I/O. Maar helemaal zeker is het niet. Ook kun je volgens mij USB en ADAT niet tegelijkertijd gebruiken. De manual staat nog niet online zo te zien.

Comment

Het meest logische zou zijn dat op 44,1 en 48 Khz Adat op de normale manier gebruikt wordt en die extra ADAT i/o poorten dus niets extra toevoegen of doen, deze kunnen dan ook niet gebruikt worden . Wil je echter op 96Khz werken en heb je een externe expander/interface die double ADAT ondersteund gebruik je ze wel ...

Comment

Bedankt voor jullie antwoord. Even de manual afwachten of een alternatief zoeken.

facebook ytsek

Comment

Working...
            X