Welke stand is dit? (Lijkt op een stoel op wielen, zonder stoel :) )

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.570
Locatie
Streek rond Herentals - België

Attachments

  • stand met wielen.jpeg
    stand met wielen.jpeg
    39,9 KB · Bekeken: 143
  • cart.jpeg
    cart.jpeg
    41,9 KB · Bekeken: 124
ok dank, heeft geen geremde wieltjes dus dat gaat om 'n oplossing vragen dan. Dank
 
He, die foto ken ik ;) Quiklok QL 400

Fijne stands, ik heb ze nog steeds en wat er op staat ook. Ze zijn overdreven stevig voor het lichte gewicht wat ze dragen.
En de wielen kunnen inderdaad remmen, ik geloof dat je 2 of 3 van de 5 wielen op rem kunt zetten.
Ze zijn niet heel goedkoop en ik weet ook niet of ik nu nog steeds dat geld zou betalen per standaard maarja.
Ik heb ze denk ik al wel 12 jaar, ze zijn nu in elk geval goedkoper als toen. Ik geloof dat ik 140 euro per stuk betaalde.

Op die link van bax zie ik een vierkante paal met een hole lock mechanisme waardoor je met de hoogte gebonden bent aan de gaten die er in zitten. Ik heb ze beide met een ronde paal met een draai klem mechanisme welke je traploos op hoogte kan zetten. Ik geloof dat dat destijds ook al was toen ik ze kocht, dat de foto anders is als wezenlijk. Vraag het even voor de zekerheid, ik zou ze liever hebben met traploze hoogte.

De bekende yamaha variant speakers heb ik ook nog in de berging staan, kopen? :D

Succes.
 
Heb in het verleden ook zn QL-400 gehad. Die had idd ook wielen die je op de rem kon zetten. Zag toen het model op zocht ook dat K&M oid een clone ervan had gemaakt. Bij mij zat er een Jp8080 in, was erg prettig
 
Back
Top