Advies gevraagd voor DAW interface

roberto

2N2219A
Lid sinds
4 oktober 2011
Berichten
43
Locatie
almere buiten
Hallo,

Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ben op zoek naar een hardware interface.

De setup is een laptop met windows en cubase 10. Daarnaast een analoge mixer met 16 kanalen. Ik wil 16 analoge audio kanalen naar de mixer kunnen sturen. Ook wil ik 16 analoge kanalen kunnen opnemen. Ik denk dat ik een USB oplossing moet hebben. Met redelijke geluidskwaliteit. Simpel werkend met windows 10. Mag uit meerdere apparaten bestaan, ook tweedehands is een optie vanwege laag budget.

Ik ben zeer benieuwd. Zelf heb ik na lang zoeken namelijk nog niets gevonden.

tks!
 
niets gevonden zeg je, maar je kunt ook meerdere geluidskaarten inpluggen met analoge in/uitgangen. Of een adat extender gebruiken. Het ligt verder ook aan de kwaliteit en functionaliteit die je wil.
 
Ik heb nog een focusrite 18i6 liggen die je voor 150 euro over kan nemen. Die heeft 8 analoge ins en kan via adat nog eens extra 8 analog in hebben.
 
Ik liep met mijn Steinberg UR242 icm Cubase 10 tegen het probleem van te weinig inputs op en had eigenlijk dezelfde wens als jij.
Na flink wat zoeken en vergelijken heb ik onlangs de oplossing gevonden in de door AxiMaxi genoemde Soundcraft MTK, aanrader :)
Worden ook regelmatig tweedehands aangeboden.
 
16 in 16 out en laag budget en redekijk klinken zal dan wel 2de hands moeten.
;)
wat is het budget eigenlijk?
 
Dit is ook nog een optie: Roland UA-1610 Studio Capture. Komt zo af en toe nog wel eens tweedehands voorbij. Lekker compact.
 
Back
Top