Zijpanelen Elektron machines

Flyingcow

Ingeburgerd
Lid sinds
17 september 2017
Berichten
33
Na veel zoek en speurwerk op internet naar mooie standaards / panelen voor Elektron machines, viel mij op dat er weinig te krijgen is en veelal slecht leverbaar, niet te vinden, duur of niet meer in productie.
Hebben jullie ideeen waarom? Is er geen vraag naar, zijn ze lelijk... wil niemand een mooi houten zijpaneel, is een ietwat schuine opstelling niet handig?
Ikzelf zou het wel fijn vinden als ik een beetje knappe standaards zou hebben. Helemaal als je een paar Elektron machines in je bezit hebt.
Het gaat mij niet om waar ze eventueel te verkrijgen zijn of wie er nog een setje heeft liggen, maar waarom dit soort aanvullende producten niet populair lijken te zijn. Of vergis ik me daar in?

Ik hoop dat het interessant genoeg is om het over te hebben. Ik ben namelijk mijn rack opstelling in mijn home studio zat en wil nu wel eens wat moois!

Zie voorbeeld van side panels / cheak panels.
5686514-elektron-wood-stand-sides-high-elektron-analog-rytm-4-octatrack-monomachine-machinedrum-2017
<br>
E-RM-brightside.jpg
 
Ik zie er persoonlijk niet zoveel meerwaarde in om houten zijkantjes op mijn elektron gear te zetten en in mijn houdige opstelling is het ook niet handig om ze schuin te zetten, hoewel ik het me wel voor kan stellen dat het handig kan zijn. Ik denk zelf dat de oplages inderdaad dermate weinig zijn dat het duur is om die zijkantjes te laten maken. Vaak is dat handwerk en tja, dat is vrij prijzig als diegene er ook nog wat aan over wilt kunnen houden.

Je kan ook eens kijken of er bij je in de buurt een bedrijfje zit dat hout lasert. Misschien dat er templates te vinden hiervoor zijn op internet.
 
Back
Top