stroomverdeling studio

Ik ga kijken of dat lukt.
Ook zelf meteen alles doormeten, want mijn setup zou hooguit 800 watt moeten halen.
 
Maar dan nog , als de boel er nog steeds uitklapt na alles loskoppelen? Dan zou ik het eerder bij de rest van de bewoners zoeken en de huiseigenaar aansprakelijk stellen.
 
Ik zou vooral die koelkast op een andere groep proberen te krijgen.

Mocht de stroom van je studio uitvallen dan heb je iig nog kans op een koud biertje... :D

oa koelkast, ventilator, LED/TL-verlichting, senseomachine:r ,airco en verwarming wil je liever niet op dezelfde groep hebben van je geluid.
 
16 Amp = 16x230 = 3680 Watt
Op je apparatuur staat hoeveel Watt het trekt dus het totaal kan je uitrekenen.

Het best zet je alles op een enekele groep waarbij je verder geen andere zaken in huis op zet.

Het scheiden van computer en MIDI is onzin.
MIDI is optisch gekoppled aan de apparateur en de computers van tegenwoordig hebben voldoende filtering om rotzooi op het net te voorkomen.
Mocht een apparaat vuiligheid op het net zet, dan kan je daar alrijd nog een filter voor plaatsen.

In belgië zitten de stopcontacten op een automatische zekering van 20A.
Je zou dus altijd nog kunnen verhuizen als je niet toekomt met 16A:D.
 
@Djones: als het een oudere woning is met weinig groepen en er meerdere mensen een kamer hebben, dan is de kans groot dat alle bewoners bij elkaar het probleem zijn. Op elke kamer een waterkoker en/of een elektrisch kookplaatje... Dit ligt zeker niet aan het doorlussen van stekkersozen. Dat wordt pas interessant als daar 'n paar honderd meter van neerlegt. En een enkele koelkast op een niet-overbelaste groep zou alleen voor ruis/brom in je audio kunnen zorgen.
 
Back
Top