X

Weet iemand een (offline) winkel die tie-wraps met label verkoopt ?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Weet iemand een (offline) winkel die tie-wraps met label verkoopt ?

Ivm het labellen van m'n kabels...

Ik zoek dus zoiets :
    http://www.kabelbinders.nl/cat_pictu...ers-tyraps.jpg

Online kan ik ze vinden voor 1,90e per 100, maar dan betaal je vervolgens alsnog 4 euro verzendkosten, dat vind ik een beetje overdreven..
    Weet iemand een winkel die dit soort zaken verkoopt ?
    Mensen die camouflage-kleding dragen hebben iets te verbergen.

En je verwacht dan vooral een winkel waar je voor minder dan 4 euro reiskosten naartoe kunt neem ik aan
    Bouw- en reparatiedingen

Comment

Originally posted by etaoin View Post
      En je verwacht dan vooral een winkel waar je voor minder dan 4 euro reiskosten naartoe kunt neem ik aan
      In lunchtijd een half uurtje fietsen in Amsterdam kost niet veel, en met een GVB pas kom je ook een heel eind.
      Dus mocht iemand nou weten dat de Praxis ze verkoopt, of Grootmoe Miep's Kabelzooi in Oost, dan is 't zonde om ze online te bestellen vind ik.
      Wie het kleine niet etc. etc.
      Laatst gewijzigd door Led , 19 november 2013, 14:21.
      Mensen die camouflage-kleding dragen hebben iets te verbergen.

Comment

Zulke kabelbinders heb ik nog nooit gezien, ook niet bij de Action of de Big Bazar. Grootmoe Miep ken ik niet en de Electronica Dump aan de Molukkenstraat bestaat al jaren niet meer, al schijnt die jongen aan het begin van de Borneostraat wel een en ander te hebben overgenomen.

Comment

Bij de meeste euro-shops hebben ze wel een rolletje klitteband voor weinig.
          kan je heel wat stukkies afknippen.. en daarmee je kabels bij-een-houden.
          en beter dan tie-rips... bij kabeltje extra of minder.. kan je je stukkie band recycleren..
          Hoera. dit is korter...

Comment

Originally posted by dreammer View Post
            Bij de meeste euro-shops hebben ze wel een rolletje klitteband voor weinig.
            kan je heel wat stukkies afknippen.. en daarmee je kabels bij-een-houden.
            en beter dan tie-rips... bij kabeltje extra of minder.. kan je je stukkie band recycleren..
            Psies, heb ik ook en werkt perfect.
            Experimenting with sounds for the future of our Existence!

Monotron Music
            H3K Music
            Facebook
            Bandcamp

Comment

Originally posted by MonoTron View Post
              Psies, heb ik ook en werkt perfect.
              gaat idd perfect, en ook zo weer los te halen (als je regelmatig net als ik de boel omgooit )

Comment

Idd,of wanneer je net 1 kabel er tussen uit wilt halen. Dat is klitteband toch echt stukken fijner dan tiewraps
                Experimenting with sounds for the future of our Existence!

Monotron Music
                H3K Music
                Facebook
                Bandcamp

Comment

Working...
                X