Stekkerblok advies nodig !

Led

Stamgast
Lid sinds
20 juli 2007
Berichten
297
Locatie
Amsterdam
Ik word helemaal gek van m'n standaard stekkerblokken.
Aangezien zo'n beetje al m'n adapters lekker breed zijn, moet ik eigenlijk telkens 1 slot leeglaten in m'n stekkerblokken voor ik er weer eentje naast kan prikken.
Zo blijft er van een 6-slots stekkerblok dus niet veel over.

Heeft iemand tips voor stekkerblokken met meer afstand tussen de individuele slots zodat adapters beter naast elkaar passen ?

Al m'n adapters vervangen met 1 powerbrick is voor zover ik weet geen optie aangezien ik te veel verschillende adapters heb - 5v, 9v, 12v, 17v, AC, DC en dat allemaal in willekeurige combinaties...
 
Op dit moment weer ruim voorradig op de kerst-afdelingen van de diverse tuincentra.

Deze is van de Intratuin voor 9 euro.
 

Attachments

  • blok1.jpg
    blok1.jpg
    50 KB · Bekeken: 57
  • blok2.jpg
    blok2.jpg
    56,2 KB · Bekeken: 65
ah yisss, dat lijkt precies wat ik zoek !
Cheers !

Edit : Heb je toevallig enig idee wat de afmetingen zijn van dat stekkerblok ? (ivm inbouw in kast)
 
hmm, dat is idd wel heel handig:okdan:
 
Wat ik soms doe de opeenvolgende adapter tegenoverstaand erin te pluggen zodat dat blokje van de vorige niet in de weg zit.
 
Meestal kosten die met grote afstand veel meer geld.
Dan maakt het voor mij niet uit dat ik met lege gaten ertussen zit
Gemiddelde prijs per gat +- 1 euro
Dus als eentje met grotere afstand meer dan 2 euro per gat kost is het de moeite niet

Als je trouwens afwisselend adapter en gewone stekker aansluit lukt het veelal wel om hem helemaal op te vullen
 
je kan ook experimenteren met adapter, dan kleine stekker, dan weer adapter, ensvoort...

adapters en stekkerdozen zijn als man en vrouw ! (ofziets..en vul maar verder zelf in! :-) )
 
Zelf heb op mn 19 Inch kist aan de achterkant een blinde plaat en dan stekkerdoos en tyrib er omheel. Ook nog een paar aan de onderkant van de tafel gemonteerd. Daar kunnen geen adapters in. Zo kun je ook een beetje ruimte maken in je stekkerdozen
 
ik bouw mijn adapters altijd zoveel mogelijk in de synth...

dan kan je ze ook niet meer uit je jatten laten flikkeren, waardoor het ding helemaal niets meer doet.


:koffie:
 
ik heb twee van deze muur-dingen gemaakt. niks meer op de grond. genoeg mogelijkheden voor adapters en stekkers.
alles kon er in..maar nu ben ik aan het herorganiseren. dus vandaar is ie half leeg.

allemaal bij elkaar geraapte blokken/dozen van kringloop enzovoort...
 

Attachments

  • stroom.jpg
    stroom.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 62
ik heb zelf stekker blokken van de Action, 2,90 per stuk, heb ook wat duurdere enzo, maar dit is de cheapste die ik kon vinden. 2,90, iets van 8 slots en een schakelaar.
 
Back
Top