De mooiste professionele studio's!

Fantastisch, de mystiek zat goed, de electro ging door de subwoofer. Duistere belevenis hier in m'n kamertje. Jouw duistere stem, moest nog in combinatie zijn met pablodemode voor het des te meer duister en sexy te maken.

Dat ben ik niet hoor :dubbel: .. ga es ff zoeken of ik nog een link kan vinden :walker:

Edit: Dees was het: http://www.fluency.nl/

Bij het tabje: Kies een stem de "fluisterstem" selecteren.. niet verder vertellen ;)
 
Laatst gewijzigd:
Ga ik me mee amuseren! :mexico:
 
Fantastisch, de mystiek zat goed, de electro ging door de subwoofer. Duistere belevenis hier in m'n kamertje. Jouw duistere stem, moest nog in combinatie zijn met pablodemode voor het des te meer duister en sexy te maken.

als iemand jouw'n woonkamer met zijn apparatuur volbouwt dan kom jij ook aardig in de buurt? :D
:halleluja
 
als iemand jouw'n woonkamer met zijn apparatuur volbouwt dan kom jij ook aardig in de buurt? :D


ja, dat is geen gek idee!
een zwevende kamer in een kamer vanwege de geluidsisolatie.
zal er over nadenken. bedankt voor de tip!
 
Laten we gewoon samen alles bij elkaar leggen en zelf een soort van playboy mansion tussen de palmbomen met te gekke assistentes omtoveren tot luxe studio? :okdan:

"Vandaag lekker naar studio A met de golfcart in m'n badjas."

"Jaaa Aerosmith heeft het weer bont gemaakt, gebeurt wel es"

:kroon:

"Jongens m'n Pultecs puilen uit?! Wat nu? De andere rack zit helemaal vol Fairchilds" :o:

2eo8mqd.jpg
 
ik vind een hele studioruimte toch leuker dan alleen een foto van een kast vol duur spul...

juist die ruimtes zijn zo magisch...altijd donker, weinig licht. bijzondere vormen....soort hippy-ruimteship-cockpits!
 
ik vind een hele studioruimte toch leuker dan alleen een foto van een kast vol duur spul...

juist die ruimtes zijn zo magisch...altijd donker, weinig licht. bijzondere vormen....soort hippy-ruimteship-cockpits!

Ja het gaat hier om het feit dat we ideeën willen opdoen he! Dus sfeervolle pro studio's met te gekke tapijten, kleurencombinaties, stoeltjes en lampen! Haal de vrouw erbij met haar Gamma kleurenindex! :okdan: "Kijk schat, zo één muur diep bordeaux, en dan zwart? Misschien die mooie aluminium lamp?"(mijn fout hierboven)
 
Brendan Perry.. in een kerkje. Ideaal als je in de cybergothic branche zit.

2im54y1.jpg
 
Misschien wat neppe leisteen of iets dergelijks tegen de muur gooien? Je plakt ze net zoals akoestische isolatie.

2zhmsl2.jpg


2ih1qup.jpg
 
Beetje frips in de winter zo'n kerkje, breek me de bek niet open.

Zie me daar al zitten zo alleen aan de bongo.. TUM.. mooie reverb erop wel :peukie: Ligt me daar ineens iemand orgel te spelen tijdens m'n sessie.
 
wat dacht je van een Full IKEA studio?

alles IKEA- stijl:

Musik studio lätt ljud
 
wat dacht je van een Full IKEA studio?

alles IKEA- stijl:

Musik studio lätt ljud

:dubbel: Knekkebrödt stylus studio akustik 8)

METEEN KAPOT
 
Waar heeft hij dat ding staan eigenlijk? Had ie niet die vreemde "koepelbunker" studio?
 
Back
Top