De mooiste professionele studio's!

klopt idd brz. ff googlen op morel muziek (studio's).. hele gave srtudio's!! en ik denk ook zeker dat de ruimte waar je in zit van invloed kan zijn op jezelf en dus ook de muziek. ik heb zelf bv 2 van die philips lampen met kleurtjes. vind de gele altijd wel fijn oplichten op de witte achtergrond achter me beeldscherm.
ben nu wat aan het bouwen en daar ga ik ook iets met led strips doen denk ik. heb rockwool panelen met randen waar ze achter kunnen :). verder vind ik dat honinggraad plafond wel heel erg tof gedaan!!
 
Ik ben vele keren verhuisd en mijn studio ook, alles is steeds veranderd, samenstelling gear, omgeving, levenstijl, persoonlijke situaties, alles.

Mijn muziek is altijd min of meer het zelfde gebleven. Het zit toch echt in je hoofd.
 
Gaaf hoor. Ik denk, ook de reacties lezende, vaak het licht heel veel van de sfeer/gevoel bepaalt. dus een schemerlamp voor de een of RGB led verlichting voor de andere. Allemaal redelijk overzichtelijke investeringen te noemen lijkt mij.
 
Gaaf hoor. Ik denk, ook de reacties lezende, vaak het licht heel veel van de sfeer/gevoel bepaalt. dus een schemerlamp voor de een of RGB led verlichting voor de andere. Allemaal redelijk overzichtelijke investeringen te noemen lijkt mij.

Ik heb een keer in een dolle bui 2 van die goedkope Philips multicolour led-bolletjes gehaald. Ze helpen toch heel erg met de sfeer.

Eigenljik moet ik ook nog een lava-lamp. Welke klinkt het beste?
 
Zo'n led verlichting met remote lijkt mij ook wel wat voor bv achter de desk.

Zijn er naast de dure Philips livingcolors (€100?) nog alternatieven?
 
Ik heb zo'n strips van ikea en zo'n namaak living colors dingetje van bij Aldi (of was het lidl)
Ben niet zo'n fan van leds eigenlijk, ondanks kleur blijft 't toch 'koud' licht
 
...
75961_447770115352409_163849569_n.jpg

Met die kleur licht in het plafond is het echt de perfecte demo-ruimte voor de Roland Aira lijn ;)

Wel mooie ruimte, maar ik zou echt een andere kleur licht in het plafond willen, meer geel / rood zodat het wat warmer aandoet. Maar dat heb ik bij de meeste foto's met blauwig licht erin..
 
Back
Top