De mooiste professionele studio's!

 
attachment.php


Tja. Leg dat maar eens uit...

Pff als ik deze foto zie krijg ik de volgende gevoelens:

- Misselijkheid
- Een licht gevoel van angst
- Kriebels op mijn rug en in mijn maag
- Lichte paniek en chaotische denk patronen.

Nee.... deze foto en "setting" zijn echt NIETS voor mij. BAH HIPPIES!!!
 
Het is toch wel een behoorlijk psychedelische jaren 60 drugs foto in mijn optiek...
 
Als je nou zou zeggen "sekte" dan kwam je tenminste nog in de buurt.
Hippies zie ik ook niet. Daarbij, die kunnen / willen zo'n studio niet betalen.

En eh... jaren 60? Toen hadden ze dat soort computers nog niet... dit is eind 70 / vroeg 80.

Drugs? Een boel projectie, meneer Elite. Fijne historie in de afgelopen 101 posts ook...
 
Gaan we nou ruzieën om een fototje en mijn gevoel daarbij? Hebben jullie nou echt NIETS maar dan ook NIETS beters te doen???
 
jullie? ik zit hier helemaal alleen in m'n onderbroek...
 
Vraag me af af of je de dag van vandaag echt zo met een professioneel studio moet werken.De jeugd luistert nog alleen via oortjes tegenwoordig.Een goed ingericht huis studio en kennis van zaken kan de job klaren.
Natuurlijk kunnen ze de job beter klaren die pro's.Maar vele hobbyisten hebben een jaren van een soort vakkundigheid opgebouwd die perfect de sound kunnen benaderen van een pro.Alleen de tools kunnen die sounds verbeteren en dat kost wat.
 
Vraag me af af of je de dag van vandaag echt zo met een professioneel studio moet werken.De jeugd luistert nog alleen via oortjes tegenwoordig.Een goed ingericht huis studio en kennis van zaken kan de job klaren.
Natuurlijk kunnen ze de job beter klaren die pro's.Maar vele hobbyisten hebben een jaren van een soort vakkundigheid opgebouwd die perfect de sound kunnen benaderen van een pro.Alleen de tools kunnen die sounds verbeteren en dat kost wat.

Vraag ik me ook vaak af, maar je wil nog altijd een goed product leveren. Zou niet met opzet nummers willen maken met budget gear moest ik een pro zijn.
 
Tuurlijk heb je een goeie studio nodig, het gaat er niet om dat "de jeugd alleen nog maar via oortjes luisterd" maar dat het al op die oortjes, duur of goedkoop, allemaal even goed klinkt!

En voor bandjes, groepen, genootschappen. Etc, ik kan het mij niet echt voorstellen dat studio's verdwijnen.
 
......Een goed ingericht huis studio en kennis van zaken.......

Is ook professioneel.
Als het resultaat goed is, zal het niet boeien of het in een duur studio complex met sauna en indoor zwembad, door een gast met zonnebril op achter de console als producer is opgenomen en gemixed.8)
 
De jeugd mag van mij kutmuziek luisteren, daarvoor is de jeugd.. voor al de kutmuziek op te zuigen. Dus als je doelgroep de jeugd is, dan mag je er dik je voeten aan smeren. :D
 
Vraag me af af of je de dag van vandaag echt zo met een professioneel studio moet werken.De jeugd luistert nog alleen via oortjes tegenwoordig.Een goed ingericht huis studio en kennis van zaken kan de job klaren.
Natuurlijk kunnen ze de job beter klaren die pro's.Maar vele hobbyisten hebben een jaren van een soort vakkundigheid opgebouwd die perfect de sound kunnen benaderen van een pro.Alleen de tools kunnen die sounds verbeteren en dat kost wat.


moeten? mwa.
willen? ja! ik dan.

Het is ook best leuk om in een inspirerende plek te werken. Voor sommige is dat in hun slaapkamer bij moeders thuis met koptelefoon en laptop met Fruityloops. Voor anderen zijn het grote studio ruimtes met stoffige mengtafels.
Als je met bands werkt is het ook wel fijn als het enigzins comfortabel is voor degene die niet aan het opnemen zijn ook.
 
moeten? mwa.
willen? ja! ik dan.

Het is ook best leuk om in een inspirerende plek te werken. Voor sommige is dat in hun slaapkamer bij moeders thuis met koptelefoon en laptop met Fruityloops. Voor anderen zijn het grote studio ruimtes met stoffige mengtafels.
Als je met bands werkt is het ook wel fijn als het enigzins comfortabel is voor degene die niet aan het opnemen zijn ook.


Een studio is natuurlijk van oudsher meer een plek waar je pas naartoe gaat als je al een goed plan en/of muziek hebt gemaakt.. Of je moet genoeg centen hebben om maanden lang in een dure studio te verblijven.
 
Dat is waar, maar zelfs als je efficiënt aan het werk bent met goed voorbereidde muzikanten is het fijn als het comfortabel en inspirerend is.
 
Pff als ik deze foto zie krijg ik de volgende gevoelens:

- Misselijkheid
- Een licht gevoel van angst
- Kriebels op mijn rug en in mijn maag
- Lichte paniek en chaotische denk patronen.

Nee.... deze foto en "setting" zijn echt NIETS voor mij. BAH HIPPIES!!!

lekker ruimdenkend.........

en verder mag alles nog van de dokter?

:peukie:
 
rm5guc.jpg


1zm1rt1.jpg


317cfh0.jpg
 
Back
Top