Bantam time!

Raphie,

Hij is natuurlijk nog niet klaar, maar de wens is de vader van de gedachte :D

Mijn voorspelling is dat je het misschien wat langzamer aan zal doen met het inwisselen en upgraden van je gear (wat je hebt is natuurlijk sowieso in de betere regionen van kwaliteit), maar dat je je binnenkort nog wel eens zal afvragen of je hok akoestisch wel OK is, en of een echte investering in akoestiek & ruimtelijke infrastructuur zin heeft...
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je daar echt over gaat denken... ik heb een paar jaar geleden ook een hele berg materiaal van GIK gekocht om mijn ruimte te 'optimalizeren' (ongeveer 3x zoveel als je zelf net hebt besteld). Het helpt, maar je zal er ook snel genoeg achter komen dat je huidige ruimte met een aantal problemen komt die meer akoestische panelen/traps/etc. niet gaan oplossen. Problemen die je sowieso nooit zal kunnen oplossen in de ruimte die je nu gebruikt, zoals de vorm van je plafond...

Dus, mijn voorspelling is dat binnen de 1.5 jaar we een post van Raphie kunnen verwachten waar hij aan de slag gaat met een betere ruimte met de vrijheid om alle akoestische problemen van te voren op te lossen :)

Mvg.

CoolRunning
 
Dat zou kunnen, maar nog een aanbouw zit er niet in en een unit/loods ergens op een industrie terrein ga ik echt m'n gear niet achterlaten, zou geen oog meer dicht doen, de kamer meet overigens goed zal binnenkort eens REW metingen posten
 
De patchbay is binnen :okdan:
het is uiteindelijk een Audio Accessoires Mini Shorti Quick Switch 1.5HE geworden 8)
was toch wel de degelijkste switch die ik kon vinden, ook al 20 vandamme TT kabels er bij, nog ff ergens de overige 20 scoren

shorti_db25.jpg
 
Ja ben er wel blij mee volgens mij moet ik alles halfnormalled looped ground zetten?
Dan werkt die toch hetzelfde als de neutriks die ik al heb?
Hier komen m'n compressors en eqs en ssl inserts op
 
Back
Top