Geluidsoverlast nieuwe studio (subwoofer)

Heb meer het gevoel dat het andersom is, bijv m'n slow motion topic, staan me geen topics bij waar ik op jou in haak? Linkje?

tip:
ik zou een klacht indienen bij het team van moderatoren van het forum als ik jou was. :doei:
 
Mijn hemel. Wat een gehobbykut allemaal. Allereerst Synnys: Ik ben blij voor je en ik denk dat je de enige juiste keus hebt gemaakt. Zowel voor je buur 3 deuren verder maar vooral voor jezelf. Dit soort gezeur moet je geen zin in hebben. @Raphie, elke thread waar jij je meldt, denk ik daar gaan we weer met MR Pedant en dan gebruik je de term zelf voor MM. Ik weet het niet hoor. Dit noemt men in de wereld van de statistiek een trend, geloof ik.
@MM Ik ben geen Chantal Froger, of hoe heet ze maar ik denk echt dat je met je transgenderende onderbuur in overleg moet, hoe nu verder. Jullie gaan elkaar nu alleen maar opfokken en dat is niet wat je wil. Ik zal wel als een 41-jarige pedante knowitall klinken maar ik zie het zo: Waar ik zelf het minste zin in zou hebben, is met hem/haar een dialoog aangaan over deze issue en juist daarom is het waarschijnlijk den enigen goeden oplossing voor al het leed. Probeer naar haar/zijn verhaal te luisteren en wat het main problem is en leg uit wat jouw intentie is met je gedreun. Met een beetje geluk vindt hij/zij het nog interessant ook en kun je tijden afspreken waarbinnen jij wel mag losgaan. Terwijl ik dit neerzet, prijs ik mijzelf gelukkig dat ik wel kan doen en laten wat ik wil maar ook dat is wel eens anders geweest. Ik denk wel dat je je goed moet beseffen dat jij in deze de agressor bent en dat er niet veel mensen zijn die dit soort overlast lang trekken.
Ik weet het, als je rond deze tijd in de nacht nog dit soort reacties kan tekstverwerken, zal je wel niet veel goeds in je bloed hebben zitten maar troost je met de gedachte dat als dat niet zo was, ik er waarschijnlijk de moed niet voor had gevonden om dit allemaal neer te zetten. Dus bij deze succes.. en neem een kleine attentie mee als je gaat. Dat doet wonderen!
 
@dod563:

bedankt voor je goed bedoelde tips maar je hebt het nogal mis met hoe de situatie werkelijk is,
dus wat je allemaal aangeeft gaat helaas niet op.
ik ga daar verder ook niet over inwijden en laat het hierbij. :koffie:
 
Ok. Dan kan ik je alleen nog maar succes wensen met deze vervelende kwestie. Dus bij deze, Succes.
 
Hoe verschrikkelijk het ook is: je moet toch on speaking terms blijven met hij/zij/het... Anders kom je hier echt niet uit..

Je kan ook een mediator inschakelen die met jullie beiden een gesprek gaat leiden.. dit is vrij standaard, burenruzie en geluidsoverlast is een groot probleem.

Ik snap toch al niet waarom elke boerenlul zo graag een subwoofer in de huiskamer van z'n twee kamerflatje moet hebben om een film te kijken vanaf zn Kruidvat DVD spelertje..
 
Back
Top