Macckie voor Yamaha

Thaizer

Stamgast
Lid sinds
4 Maart 2002
Berichten
272
Locatie
Alphen a/d Rijn
Hoi,

Ik heb een O1V en O3D staan en wil eigenlijk naar 1 mengtafel toe.
Is het verstandig om de voor de Yamaha's een Mackie 32-4 of 32-8 aan te schaffen?

En wat zijn ongeveer de 2de hands prijzen voor een O1V en een O3D?
 
Als je toch digitale tafels gewend ben kan je niet gewoon de O3D houden en deze uitbreiden met extra ingangen? Zo'n 32/4 is wel leuk en handig (heb hem zelf ook), maar het neemt wel ontiegelijk veel ruimte in beslag... Om maar niet te spreken van een 32/8
 
De 03D is al uitgebreid met 8 extra uitgangen (dus 24 kanalen) + 16 kanalen O1V.
Ik werk alleen met 3 effect units kost me 6 ingangen, en ik wil ze graag over 1 tafel laten gaan.
Interne effecten gebruik ik niet.
 
foeh van digitaal naar analoog gaan, als je daar speciefieke wensen voor hebt oke, maar is wel een totaal andere manier van werken dat je je daar niet in verstikt straks
 
02r?

02r?

is dat een idee? of een o2r96... met wat i/o expansions (analoog dan) tenzij je per se alles analoog wilt ....
 
Inderdaad, 'n 02r, die worden gedumpt sinds de 02r96 uit is. Als je die laatste kan betalen is dat natuurlijk helemaal 'n sexy tafel: 56 inputs, 20 bussen, leef jezelf uit!
Anders eventueel een Mackie D8b, daar zijn ook hele goeie plugins voor, dus wie weet heb je dan minder outboard FX nodig, maar da's 'n kwestie van smaak.
 
Back
Top