[3630]problemen

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Ok, en week of wat geleden hield mijn alesis 3630 er zo nu en dan mee op. Ik hoorde een harde tik/ruis en toen sloeg ie af. Ik heb hem steeds maar weer uitgezet en na een tijdje weer aangedaan en dan deed ie het weer.

Nu is dit probleem nog een keer voorgekomen en ik krijg hem niet meer aan de praat. Heb een andere voeding geprobeerd maar niks werkt dus....

Iemand bekend met dit probleem bij dit apparaat???
 
...klinkt als.... Iets met de power supply. Heeft ie 'n interne of externe? Als 't 'n externe is, even 'n andere proberen, als het 'n interne is zekeringen en kabel checken (hoewel 'n zekering er natuurlijk meestal in 1x mee kapt, niet eerst hapert).
 
Heb je het ook met een AC adaptor geprobeerd? Bij Alesis gebruiken ze dat wel vaker in plaats van een DC adaptor.

(Die adapters van Alesis gaan regelmatig kapot. Bij mij is een 3630 wel eens in de fik gevlogen. Dan fikt ie dus door in het apparaat zelf en niet in de adapter omdat het een AC adapter is.)
 
Origineel geplaatst door arnomusicman
In de fik gevlogen???

´t wordt tijd dat ik een brandblusser koop voor de studio geloof ik. Maar die schuimblussers zijn allejessus duur. Water lijkt me niet zo slim, en poederblussers mollen je electronica bijna net zo erg als vuur zelf. Dat wordt sparen dus.....sh**.8)

Ben maar niet bang. Dat was op een feestje dat we gaven en ze vergaten erbij te zeggen dat ze een bouwaggregaat hadden geregeld. Die geven namelijk niet zo mooi 230V.
 
Back
Top