Event monitoren

M&M-etje

Nieuwkomer
Lid sinds
19 januari 2003
Berichten
5
Ik ben benieuwd naar ervaringen van gebruikers van Event monitoren. Voor mijn gebruik leken mij de Event 20/20bas ideaal, maar net iets te prijzig. Als alternatieven heb ik de volgende mogelijkheden: Event 20/20 (passief) met bijvoorbeeld een Alesis RA300 amplifier, Event PS8 of Event TR8. Als iemand ervaring heeft met deze modellen dan hoor ik dat graag.
 
ghehe ze zijn hier erg gesteld op een goede 1e kennismaking ;)

mijn ervaring is dat naar mijn gevoel de event monitoren best goede monitors zijn met een flinke en gedetailleerde midden en een wat mindere tophoog, leer ze kennen en ze zijn gewoon hele goede monitors vind ik ( je kan altijd duurdere kopen, maar das niet altijd een optie dacht ik toch ??!? :D )
 
He M&M-etje!

Heb ik toch net een aantal weken geleden twee EVENT PS6 gekocht.
Naar mijn mening kun je de hoge / midden / lage tonen goed uitmekaar halen ,
zodat je weet wat je hoort. Dat viel me altans op toen ik mijn nummers over de monitors afspeelde!

Ik zou ze dus ook gewoon kopen. hahaha.

SUCCES!
 
ik gebruik zelf de 20/20 P (zijn er jammer genoeg niet meer waren een mooi alternatief voor de 20/20BAS)
en ik ben er erg tevreden over, mocht je intresse hebben ik ben van plan deze maand een setje 20/20bas tekopen en dan kun je deze overnemen, zijn ook actief maar geen gescheiden amp voor midden en laag.
wel speciaal voor de 20/20 gemaakt (dus geen last van een versterker extra)
 
De Event 20/20 bas staan ook nog steeds op mijn verlanglijstje, maar ik denk dat ik eerst de rest van mijn kit maar eens ga afbetalen :)
 
Back
Top