Spirit absolute 2?

Microwave D

correct lid
Lid sinds
19 september 2002
Berichten
74
Locatie
amsterdam
Ik kan een setje spirit absolute 2 monitors ( in goede staat) krijgen voor de 200 euro, is dat denk je de moeite waard. Ben namelijk niet echt bekend met het geluid van de absolute 2. Was eigenlijk aan het sparen voor de behringer truths of tannoy reveals maar dit is een veel goedkoper alternatief, maar of het ook beter is weet ik niet? is er iemand bekend met de ondelinge verschillen en zou dit dan een goede koop zijn?
 
Volgens mij zijn dit wel goede monitors. Ik weet niet precies wat de nieuwprijs is.

Let wel op dat ze niet te oud zijn. De kwaliteit van de monitors loopt terug als de tijd vooruit loopt. Dit omdat de flexibiliteit van de speaker wat minder wordt.
 
ze zijn ongeveer 2 jaar oud en de nieuwprijs is volgens mij rond de 375 euro. zijn 2 jaar gebruikt.Is dat al eigenlijk te oud?
 
2 jaar is prima. Ik ben benieuwd of je dat achteruitgaan uberhaubt hoort. Sommigen vinden speakers/monitors juist beter klinken als ze ouder zijn. €200 is ook n prima prijs. Kopen.
 
Ik heb zelf ook. Naja 1 werkende dan. De andere is helaas opgeblazen=( Na wat ruige werk met virus C). Klinkt redelijk goed, alleen een beetje schel in het hoog. Maar zeker wel oke. Heb je ook weleens nagedacht over yamaha ns 10. Klinkt ruk ! Maar als het daarop ok klinkt, klinkt het overal wel goed
 
Prima dingen. Niks mis mee.
 
[waarschijnlijk-wist-je-dit-allang-maar-ik-zeg-het-toch-maar-modus]

Je moet er in tegenstellling tot de truths en reveal actives wel een versterker bij kopen.

[/waarschijnlijk-wist-je-dit-allang-maar-ik-zeg-het-toch-maar-modus]
 
Back
Top