KRK vxt4....iemand al ervaringen met deze monitors?

michielhemmer

Stamgast
Lid sinds
7 Maart 2003
Berichten
463
Locatie
Hillegom
He forummers,

Heeft iemand deze boxjes al in huis en hoe bevallen ze?
Ik heb ze beluisterd bij feedback en was behoorlijk onder de indruk van het geluid uit deze kleine boxjes.

Voor een kleine afluisterruimte (3m bij 4m) moet dit kunnen toch?
Ik beschik ook nog over een marantz versterker met grote staande boxen voor het luisteren naar de mix met meer laag.

Het liefst commentaar van mensen die ze in huis hebben of ze beluisterd hebben ergens. (dus reacties van mensen die denken dat ze weten hoe ze misschien wel zouden kunnen klinken ten opzichte van ander monitoren waarvan ze ook iets hebben gelezen heb ik niet zo'n behoefte). dit vorige is niet lullig bedoeld maar jullie snappen wel wat ik bedoel.....

bedankt.
 
laatst gehoord bij i4 in eindhoven, ik ben zelf nooit krk fan geweest maar deze klonken er fijn , vind ze zelfs beter dan de 8020,

tijdens het luistern werden 2 sets vxt6 verkocht, omdat ze net wat meer laag hadden.

su6 met de zoek tocht
 
Ik heb vandaag een flink aantal monitoren beluisterd samen met een vriend van me die nieuwe speakertjes zocht voor zijn thuisstudio. Ik vond de VXT4 en VXT6 echt verrassend goed klinken. Ik ben absoluut geen KRK fan (vond het altijd echt helemaal niks in deze prijsklasse), maar ik was behoorlijk onder de indruk van deze luidsprekers. Ze klinken echt AANZIENLIJK beter dan de rokit series. De VXT6 was van alle monitoren in deze prijsklasse mijn favoriet in de luistertest (mackie, behringer, alesis en nog een aantal merken). De 6 vind ik zelf weer een stuk mooie klinken dan de 4, maar die is dan ook een stuk duurder (ca 100 euro ps.) Hij koos uiteindelijk voor de 4 en ook die klinkt indrukwekkend voor zn afmetingen. mooie (zware) behuizing, erg nette afwerking, lekker geluid en ze gaan knap hard. Als ik nu voor een nieuwe of extra set monitoren zou gaan zou ik de VXT4 of 6 zeker overwegen. (Ik zou voor de 6 gaan denk ik, de 8 heb ik helaas nog niet gehoord)
 
Back
Top