Master Randapparatuur/ Plugins

Origineel geplaatst door MadR
.. dan maakt het niet uit of ze het eerst wel konden op een 4de hands mixer .. wat trouwens wel erg vreemd is .. ik zou zeggen dat ze hun oren niet beschermt hebben ofzow .. maar het kan ook zijn dat ze voor een andere, misschien commercielere sound zijn gegaan of het gewoon weg het helemaal kwijt zijn ..

In mijn omgeving ken ik twee situatie's waarin dit gebeurd is. In het begin toen deze personen het nog niet breed hadden hebben ze met zorg (door financiƫle beperkingen) een werkbare set gear opgebouwt (inclusief goedkope mixer) en zijn daarvandaan verder gegaan. Zonder kennis van akoestiek, mixtechnieken etc, etc. maar door gewoon proberen (mengtafel gillend door het rood) wisten ze door te komen met goed klinkende eindresultaten. Toen het geld binnen kwam werd er maar van alles en nog wat gekocht. Andere 'speciale' ruimte, dure outboard gear, custom aangepaste mengtafel, etc, etc, het kon niet op! En inderdaad, daarna compleet de weg kwijt... Ik weet zelf nog steeds niet of ze het wel door hebben. Maar hits scoren doen ze in ieder geval niet meer...

Dat zet de zaken wel in perspectief. En zeg nou eerlijk, er zijn soms CD's van internationale top artiesten waarbij je denkt "what the f%$k hebben ze gedaan om die productie om zeep te helpen?" (pijn-aan-je-oren-hoog ofzo...) Maar toch gaan er een paar miljoen exemplaren over de toonbank.
 
Origineel geplaatst door MadR
van top nivo naar 'to infinity and beyond!' klinkt erg aantrekkelijk maar zonder referentie kan ik me er niet veel bij voorstellen .. heb je iets online staan ? pben kan ook
Oeps! Moment of truth. Maar die nieuwsgierigheid is wederzijds.
 
Welcome to AAMS

Get your music to sound good without a hassle with AAMS V3!
The introduction to Automatic Audio Mastering.

As a musician working on music, you need the best sound possible when releasing material to the public and a good commercial sound for all audio speaker systems is a difficult and time consuming task.

Take control over your music sound. Process any kind of music or audio, process your own music or mixes!

AAMS is Windows software for Audio Mastering, all audio corrections are done automaticly. Process your Mix to a commercial great sounding Master with ease. Use the Reference Database or create your own personal sound. Featuring 100 Band Equalizer, 8 Multiband Compression, Balancing and Loudness. AAMS V3 is easy and less time consuming, having a good overall commercial sound quality on all kinds of listening systems.

Now you can listen to what you expect!
 
Back
Top