Welke actieve monitors?

Maks

Gromit the Evil Operator
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.810
Locatie
Antown
Hello
Ik zou me misschien een monitor aanschaffen in de trant van de Mackie SRM450/350's
Ik weet dat er nog merken zijn als de JBL Eon's enzo...
welke zijn aan te raden??
dank
 

Attachments

  • img1035872766.gif
    img1035872766.gif
    108,1 KB · Bekeken: 118
ben zelf erg gecharmeerd van de KRK V8's..actieve dan, de passieve vind ik erg rommelig in het laag....

een tip die altijd (terecht) genoemd wordt: Ga Luisteren! :D
 
He, Ik heb een keer met die jongens gewerkt in een kleine theaterproduktie. Ik moet zeggen kwam verbazend goed geluid uit.
Zijn zeker het overwegen waard. Fijn zou zijn als je ze naast de jbl's zou kunnen horen, zelf had ik er een effecterack tussen gehangen omdat de produktie in een kleine kerk / gebedsruimte plaatsvond. Maar droog met het opbouwen kwam Moloko der lekker diep uit.
 
Origineel geplaatst door hansbakker
ben zelf erg gecharmeerd van de KRK V8's..actieve dan, de passieve vind ik erg rommelig in het laag....

een tip die altijd (terecht) genoemd wordt: Ga Luisteren! :D

ik denk dat hij hier meer stage monitoring bedoelt...
 
Zijn die genoemde JBL's en Mackies niet eerder bedoeld voor zaalversterking (PA). Voor monitoring op het podium denk ik eerder aan floormonitors die schuin naar de speler(s) staan opgesteld (en soms ook wel in-ear monitoring).
 
Ik ben zelf erg benieuwd naar de Mission Pro SM6A. De broer van forumlid ProtoHuman heeft een Mission hifi-systeem dat erg fijn klinkt en in de SOS komen de SM6A's ook goed naar voren. Ook qua prijs schijnen ze wel ok te zijn (richtprijs van 1021 euro per paar, incl. btw).
 
hansbakker = het gaat inderdaad om onstage/pa-monitoring ;)

hover = de eon's en de srm's kan je schuin opstellen.


iedereen al bedankt voor de info
 
Back
Top