Monitor statief

Mja ik heb ook recent naar die k&m zitten kijken, of die met de 3 pikkel. ipv ronde schijf, scheelt wat in prijs.
k&m is echt super spul. Heb me nog beheerst, maar die Jaspers is qua prijs vast ook n optie, Wolf. De vraag is dan weer: leg je nog wat onder de speakers of niet? Voor mij voor n setje adam a7x
 
als je uit de buurt van zwolle komt heb ik er nog twee standaard staan.
waar ik wel van af wil mocht je in de buurt wonen van zwolle en ik ze nog kan vinden.
merk & type weet ik niet maar ze hebben een driehoek voet.
en ze mogen voor een paar tientjes wel de deur uit.
 
Ik heb recent ook zitten kijken voor nieuwe monitor statieven en was er eigenlijk uit dat het deze zullen worden:
Jaspers 80-113 black edition.

Die zien er ook niet verkeerd uit.


Mja ik heb ook recent naar die k&m zitten kijken, of die met de 3 pikkel. ipv ronde schijf, scheelt wat in prijs.
k&m is echt super spul. Heb me nog beheerst, maar die Jaspers is qua prijs vast ook n optie, Wolf. De vraag is dan weer: leg je nog wat onder de speakers of niet? Voor mij voor n setje adam a7x

Ik ben ook benieuwd of het aan te raden is nog iets onder de speakers te plaatsen.

als je uit de buurt van zwolle komt heb ik er nog twee standaard staan.
waar ik wel van af wil mocht je in de buurt wonen van zwolle en ik ze nog kan vinden.
merk & type weet ik niet maar ze hebben een driehoek voet.
en ze mogen voor een paar tientjes wel de deur uit.

Helaas. Zwolle is ongeveer 200 km enkele reis voor mij :)
 
Helaas. Zwolle is ongeveer 200 km enkele reis voor mij :)

ok ik moet ze hier dan nog een keer in de verkoop hoek gooien.
met foto,s erbij dat wordt ergens volgende week.
succes verder met uitzoeken.
 
Ik heb een soortgelijke variant van deze voor 35,- van marktplaats een jaar of 10 geleden: https://www.bax-shop.nl/studio-monitor-statief/samson-ms200-heavy-duty-studio-monitor-stand-set
Niet het meeste stabiele ontwerp door de enkele buis maar ze voldoen prima, de rubbertjes op de hoeken zorgen ervoor dat de monitor niet schuift, de kegel voetjes ontkoppelen de vloer. En je hoeft die draaiklem niet helemaal vast te zetten dus je kunt ze altijd nog iets draaien als dat nodig is zonder moeilijk te doen.
 
Back
Top