Help! Monitor kraakt.

Plati

Nieuwkomer
Lid sinds
29 juli 2010
Berichten
15
Na een verhuizing sluit ik mijn Mackie HR624 MK2 monitoren aan op hun nieuwe plek en tot mijn gruwel hoor ik het volgende geluid..
Wat kan hier aan de hand zijn?
 

Attachments

  • Makcie HR624 MK2 problem.wav
    1,3 MB · Bekeken: 372
Na een verhuizing sluit ik mijn Mackie HR624 MK2 monitoren aan op hun nieuwe plek en tot mijn gruwel hoor ik het volgende geluid..
Wat kan hier aan de hand zijn?

Er klinkt naar mijn gehoor iets aan de hand met de versterker.
 
Dank Dr van Lansberg en Emanuel23. Vreemd genoeg zet ik vandaag de speaker aan en werkt hij naar behoren, geen kraak of storing, geen idee waar het aan gelegen heeft maar ben wel blij dat het weg is en dat jullie zo snel antwoordden.
 
Dank Dr van Lansberg en Emanuel23. Vreemd genoeg zet ik vandaag de speaker aan en werkt hij naar behoren, geen kraak of storing, geen idee waar het aan gelegen heeft maar ben wel blij dat het weg is en dat jullie zo snel antwoordden.

Nu weg? En niks veranderd? Dat laat de mogelijkheid open dat er een ander apparaat stoort. Eerst kijken naar apparaten op dezelfde groep. En apparaten die niet constant aanstaan/stroom vragen (CV, koelkast, magnetron of andere keukenapparatuur, opladers...of als je aan het klussen was: elektrisch gereedschap).

Hopelijk is en blijft het weg.
 
Back
Top