Welk?

Bass Bizarre

Stamgast
Lid sinds
13 juli 2003
Berichten
121
Hey, ik heb jaren geleden een paar Absolute Zero's aangeschaft, maar wil toch wel wat meer horen. Vooral in het laag, misschien kunnen jullie me opweg helpen. Kennen jullie een winkel waar ze een hoop goede monitors hebben staan waar ik lekker op me gemak even kan gaan luisteren. Misschien is er ook ergens een site waar alle test resultaten op staan met spec's enzo. Budget van maximaal 1200 euro per set.
 
Re: Welk?

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
Hey, ik heb jaren geleden een paar Absolute Zero's aangeschaft, maar wil toch wel wat meer horen. Vooral in het laag, misschien kunnen jullie me opweg helpen. Kennen jullie een winkel waar ze een hoop goede monitors hebben staan waar ik lekker op me gemak even kan gaan luisteren. Misschien is er ook ergens een site waar alle test resultaten op staan met spec's enzo. Budget van maximaal 1200 euro per set.

Ik mis dat zelf ook vaak een beetje in winkels! Ze hebben vaak veel monitors staan, die niet aangesloten zijn, en die je niet zo 123 met elkaar vergelijken?! Ik weet wel dat Morel muziek in Veenendaal heel veel monitors (Genelec, Krk, Dynaudio/Duurdere versies?!) tegelijkertijd zijn aangesloten, zodat je kunt switchen in monitor en mooi de verschillen kan horen! (Neem je eigen cd mee! Zou ik zeggen?!) Op basis daarvan heb ik m'n Dynaudio's Bm6a's aangeschaft! Terwijl ik de winkel in liep met de gedachte dat ik Mackie's zou gaan aanschaffen!:)

Peace...
 
Back
Top