draadloze speakers ???

Croaton

Infected with the virus!!
Lid sinds
28 juli 2003
Berichten
548
Locatie
Kerkdriel
ik kreeg op mijn werk (wbv) de vraag of er draadloze speakers bestaan... of misschien nog beter... een verzender voor de versterker en ontvanger voor de speaker zodat er geen kabel tussen versterker hoeft te zitten...

ik wist zelf hier het antwoord niet op, maar misschien julie wel. dus wat is er op de markt en hoe is de kwalitiet hiervan...
 
Deze dingen bestaan beide.

Je kunt verschillende tv's kopen met een surround-decoder waarbij dan rear-spiekertjes geleverd worden die
draadloos van signaal voorzien worden. (philips heeft ze iig)
In een catalogus van Conrad heb ik ook wel eens losse zenders en ontvangers voor dit doel gezien.

De kwaliteit heb ik nog niet kunnen testen, maar ik ben er wel een beetje huiverig voor.
Draadloos is het niet echt imo. Dit vooral door ervaringen met draadloze setjes voor gitaren enzo.
 
Origineel geplaatst door gemmetje
De kwaliteit heb ik nog niet kunnen testen, maar ik ben er wel een beetje huiverig voor.
Draadloos is het niet echt imo. Dit vooral door ervaringen met draadloze setjes voor gitaren enzo.

Doe het met een draadje als het kan, maar draadloos kan perfect werken, kost een paar centen, dat wel. Werk zelf met draadloze mic en gitaar, wel Sennheisers en een Beyer, maar never problems.
 
Back
Top